sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
8 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

bepanthen gibi sivilce izlerine iyi gelen bir krem adı arıyorum hatırlayamıyorum deliricem?

geçen günlerde bir cevapta okumuştum kremin adını aptl gibi not almadım çünkü soruyu takibe almıştım şimdi hem kremi hatırlamıyorum hem de takip ettiğim soruları bulamıyorum nasıl bakılır o sorulara ?

1. Tek kelimeydi süslü içinde f harfi vardı yanlış hatırlamıyorsam hatta süslüde başlığına da bakmıştım

19 şubat 13:42

2. Fito krem?

19 şubat 13:43

3. Fitooo evet ay çok tşkler iyi ki varsınız ♥️ 

Yalnız takip edilen soruları nasıl görebiliyoruz sanırım kimse bilmiyor :( 

Yine de çok tşk ederim çok rahatladım beynim bu isimle meşguldu hep

19 şubat 13:47


4. Fito mu?

Bir de o sorulara bakılmıyor :/

19 şubat 13:50

5. Soruları göremiyoruz maalesef. Keşke takip ettiğimiz tüm soruları görebileceğimiz bir sekme olsa ama yok. 

Rica ederim süslü. İşine yaradıysa ne mutlu 😀 

19 şubat 13:50

6. Evet fito anonim 4 çok tşk ederim ♥️

Anonim 3 ya öyle rahatladım ki birşeyi hatırlayamazsam depresyona giriyorum resmen günümü kurtardın 😂♥️

E o sorulara bakılmıyorsa niye takip ediyoruz kendimi trollenmiş gibi hissediyorum şuan 😂 daha sonra bi ara okuyayım cevapları diyr takip ettiğim çok soru vardı bu tarz krem ismi makyaj ürünleri için falan hepsi gitti o zaman 🤷🏼‍♀️

19 şubat 13:54

7. Ben genelde beğendiğim ürünleri pinliyorum. Soruları veya başlıkları pinleyemiyorsunuz ama girileri ve cevapları pinleyebiliyorsunuz. Ürün girdileri için istek listesini de kullanabilirsiniz eğer opsiyon varsa.

19 şubat 14:00

8. Evet süslü artık bundan sonra öyle yapıcam tşkler tekrar 😊

19 şubat 14:36