sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
17 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

bi karikatür arıyorum, karikatür nerdlerini sözlük başına çağırıyorum?

başlığı görünce eskiden çok sevdiğim bi karikatürü bulayım dedim sabahtan beri bulamadım :( olay şuydu sanırım: otobüs cam kenarında biri var kurumuş böyle dfksjfh güneşten kurumuş diyorlar arkada da biri pamukla ağzını ıslatıcaz/su vericez tam emin değilim ama böyle bi şey diyor. çok müşkül durumdayım arkadaşlar nolur bulalım :/

1. umut sarıkaya karikatürü muhtemelen. koşu bandında uyuyakalıp 3 kilo kalan adam karikatürü vardı onun tarzına benzettim sfksjf arasam bulamam tabi süslücüm bulan çıkar umarım :)

15 mayıs 16:24

2. ben de tam umut sarikaya mi demeye gelmistim. kardesim tam bir karikatur canavaridir, eve gelince soracagim suslu

15 mayıs 16:25

3. ay süslü ben de 1 saat önce falan ararken o koşu bandında kuruyanı buldum paylaştım hatta heyecanlanıp sdkjfdsk benim aradığım da mı faikti falan diye bakındım ama yine bulamadım :( çok sağ olun yine umutla bekliyorum :d

15 mayıs 16:26


4. valla çoğu ünlü karikatüristin -umut sarıkaya da dahil tabi- ismini aratıp baya karikatüre baktım, katiyen çıkmıyor. google geçmişim *x karikatürist otobüs cam kenarı pamukla su ver* falan gibi aramalarla dolu şu an :d çok sevinirim sorabilirsen süslücüm teşekkürler şimdiden

15 mayıs 16:29

5. Yiğit Özgür bu. Hatırlıyorum ama bulunur mu bilmiyorum.

15 mayıs 16:29

6. teşekkür ederim süslü, bulamazsak yiğit özgürün tüm karikatürlerine bakıcam mecbur :)

15 mayıs 16:32

7. ama bu umut sarıkaya tarzı :)) yine de ben yiğit özgür ve hatta uğur gürsoy'a bakılmalı diyorum.

15 mayıs 16:55

8. ben de baktım ama bulamadım. benim de kafama takılan bir yiğit özgür karikatürü var haftalardır bulamıyorum. bir evin içinde karı koca var, kadın önden yürüyor adam da arkasından onu taklit ediyor. bütün yiğit özgür karikatürlerine bakarken buna denk gelirsen lütfen haber ver süslü. içim kurudu aramaktan:(

15 mayıs 16:57

9. teşekkür ederim süslüler. bana da umut sarıkaya ya da uğur gürsoy gibi geliyor.

sanırım bu işin sonunda ben hakikaten hepsine bakmak zorunda kalacağım :d söylediğin karikatürü de aklıma tutuyorum süslü görürsem haber veririm <3

15 mayıs 17:00

10. Cihan ceylan'ın olabilir mi?

15 mayıs 18:16