7 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

bir flört özürlüsü olarak önerilerinizi bekliyorum benim için çok önemli?

soruyu yoruma yazacagım

1. Bekliyoruz 

10 ağustos 00:12

2. 24 yaşında, daha önce düzenli bir ilişkisi olmamış biriyim.bu biraz benim karakterimin sertliğinden biraz da bana yaklaşan kişilerin tavrından oldu sanırım.ufak tefek flörtlerim oldu ama bir yere varmadan bitti hepsi.üniversite hayatımın da etkisi oldu buna çünkü küçük bir yerde okudum ve sosyal hayatım sıfırdı halbuki lisedeyken çok sosyaldim.şimdi avukatlık stajı yapıyorum yeni yeni eski zamanlarıma dönüyorum ama hala dışarıya karşı kapalıyım.kendimi bu kadar anlatmamın sebebi ise yeni biriyle tanışmam.kendisi çok iyi benimle de çok ilgili.ama sorun şu ki ben çok çekingenim ve nasıl davranacagımı bilmiyorum.bugün ilk kez buluştuk beklediğimin aksine daha sıcak davrandım iki üç saat oturduk çok eğlenmesek bile sohbet ettik.bana 'sen çok utangaçsın yanlış meslek seçmişsin çekingensin çok fazla' dedi.yani utangacımdır evet ama onunla buluşmak bu kadar soru sormak sohbet etmek bile benim için büyük bir şeydi.ilk defa bir erkeğin arabasına bindim mesela küçük bir yerde yaşıyoruz, ailemi herkes tanır.yani bu kadar anlattıktan sonra istediğim nasıl davranmam gerektiği konusunda bana biraz akıl vermeniz.çünkü muhabbet ilerletemiyoruz.hemen uyuyayım diyorum.saçma ama sıkılacakmış benden diye düşünüp korkuyorum.nasıl daha rahat olabilirim bir şeyler söyleyin bana

10 ağustos 00:14

3. Süslücüm bence ilk hedef olarak karşındaki insanı direkt flört değil de arkadaş gibi görmen seni rahatlatacaktır. Zaten arada arkadaşlık kuvvetlenirse sonrasında flört yavaş yavaş gelir. Arkadaşlıktan kastım da kanka ol değil tabii ki. Günlük paylaşımlar, muhabbetler mesela. Adım adım ilerlemen daha iyi olur. Zaten karşı tarafta herhangi bir hoşlanma belirtisi olduğu takdirde o yönlendirecektir. İlk baş tanımak adına ona sorular sor. Sonraki adımlarda flört olayına gir. Benim görüşüm böyle:)  

10 ağustos 00:24


4. süslücüm yaşadığın çevreden ötürü gören duyan olur kaygısı var galiba. başka bir yerde yaşadın mı hep mi böyleydin

10 ağustos 00:24

5. Bir de sıkılacak olan insan gitsin zaten. İstediğin gibi davran. Canın yazmak istiyorsa yaz. Muhabbeti uzatmak istiyorsan uzat, konu aç. Böyle böyle üstüne gittikçe göreceksin değişimi. 

10 ağustos 00:26

6. Şimdi, bir kere utangacim düşüncesini kafandan atıyorsun ve rahat davranmaya bakıyorsun. Karşındaki insan flört değil, ozel bi durumu yok; Sadece birbirinizi tanımaya çalışan iki arkadaşsınız. Arkadaş olmaya çalışıyorsunuz, bunu başarırsanız gerisi de gelir. Merak ettiklerinizi sormaktan çekinmeyin, tabi darlamadan, ilgi gösterin. Ben mesela cok flörtoz bi insanmışım. Bunun nedeni tamamen arkadasca yaklaşıp samimiyet göstermekten çekinmiyor olmam. Sadece sohbetten keyif almaya bakarım. Ortak bir kaç nokta tutturduysam yürür gider.

Küçük yer kısmı icin de önerim: sallayın gitsin, her adımına dikkat ederek hayat geçmez. Bir kez bu bakış açısına kavuşunca her şey çok daha keyifli oluyor.

10 ağustos 00:43

7. Hepinize tavsiyeleriniz için teşekkür ederim, rahat olmaya ve biraz kendimi aşmaya çalışacagım.ben genelde yazmıyorum o yazıyor ama bende yazmaya başlayayım.üniversiteyi şehir dışında okudum hep burda yaşamıyordum ama dediğim gibi daha önce kimseyle düzgün bir ilişkim olmadı.başka bir yerde olsaydık daha rahat olurduk ama zamanla başka yerlerde de buluşma şansımız olur diye düşünüyorum.bakalım

10 ağustos 13:25