18 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

bir garip ilişki sorusu ne yapacağımı bilmiyorum?

canım süslülerim ne olur yardım edin:( 3 aydır bir çocukla konuşuyoruz kendisi başlarda ilgiliydi zamanla gizemli tavırlar takınmaya başladı. beraberken hiçbir sorun yok ama beraber değilken aramaz nadiren yazar vs. genellikle ben dışarı çıkalım derim o da işi olduğunu söyler. kendisini boğmamak için bütün bunlara bir şey demedim 3 aydır. ama geçen hafta sonu kafa dinlemem lazım deyip benimle dışarı çıkmamıştı. tesadüfen gittiğim kahvaltı mekanında onu bir kızla kahvaltı yaparken gördüm. uzaktan selam verdi hiçbir şey olmamış gibi kahvaltısını yapmaya devam etti. daha sonra sorduğumda da sevgilisi olmadığını söyledi. kızla bir geçmişi varmış, anlatmadı tabii ki. ben sevgili olacağımızı düşünerek elimden geleni yaptığımı söyledim. o da başlarda sevgili olacağımızı düşünmüş ama ben eski sevgilimi bir anda bıraktığım için (ki öyle bir şey değil), ve kendisine bazen soğuk bakışlar attığım için onu yarı yolda bırakırım diye sevgili olmamış benimle. ama görüşmeyi de kesmiyor yani, bana değer veriyormuş. diğer kızla sevişmiyorlarmış sadece bunu biliyorum. şu an seviştiği tek kişi benim muhtemelen. asıl sorum sizce bu kadar uğraşmışken buraya kadarmış deyip görüşmeyi keseyim mi? yarı yolda bırakmayacağımı ona göstermeyi cidden çok isterdim. böyle yaparak yarı yolda bırakan kız mı oluyorum gerçekten? işin kötüsü maalesef bağlandım ve içimden bir ses şimdi vazgeçersen yarı yolda bırakacağını göstermiş olacaksın diyor. ne yapsam bilemedim.

1. Adam size yalan soylemis. Sizinle sevgili olmak gibi bir niyeti yok ve kizla gormeseniz oyle bir soguk bir sicak takilmaya da devam edecekti. Konunun sizin eski sevgilinizi birakmanizla falan da alakasi yok adam istememis yani kendine bahane ariyor. 

15 mayıs 10:41

2. adam seni kibar bi şekilde fuckbuddy olarak kullanmış gibi duruyor. sende naif duygularla yarı yolda bırakmış mı olucam diyorsun. sirkelen kendine gel süslü.

15 mayıs 10:44

3. Burada kimsenin bir şey demesine gerek yok, ne yazık ki en büyük hakareti kendinize yapıyorsunuz.

Yaşadığınız şey ilişki değil.

Size yalan söylüyor.

"Seviştiği tek kişi benim muhtemelen" diyerek avunmak çok gurur kırıcı...

İşin özeti, anlattıklarınıza göre, Adamın umrunda değilsiniz.

Sizce ne yapmalısınız?

15 mayıs 11:00


4. fuckbuddysi olmuşsunuz. sevgili dahi değilsiniz anladığım kadarıyla. çocukta istemediği için sizi bahane etmiş. kendinizi sunup kullandırmışsınız sonra ortada emek var diyorsunuz. adam sizi istemiyor ki sizi ekip başka kızlarla kahvaltıya çıkıyor. hala yarı yolda bırakmak istemiyorum diyorsunuz. ortada ilişki falan da göremedim ben. bu kadar saf olma bence.

15 mayıs 11:02

5. bu kadar uğraşmışken dediğiniz süre de 3 ay...

15 mayıs 11:08

6. söylediklerinizde çok haklısınız ben de aslında aynı fikirdeyim. 3 ay uzun bir süre değil evet. 3 ayda beni arkadaşlarıyla tanıştırdı, mum ışığında yemekler hazırladı, küçük yiğenleriyle vakit geçirdik vs. bunları sadece sevişmek uğruna mı yaptı yoksa cidden yarı yolda kalacağını mı düşündü diye kararsız kaldım. en iyisi buraya kadarmış demek. şu anda seviştiği tek kişi benim diye belirtmem bunu güzel bir şey olarak gördüğümden değil, benle görüşmesinin muhtemel sebebinin bu olduğunu bilin diye:(

15 mayıs 11:30

7. ilişki yaşamadan sevişmemeliyiz diye direndim aslında. sonra sırf sevgili olmak için sevişmemek saçma geldi. çünkü o an içimden sevişmek geliyosa bunu sırf sevgili değiliz diye engellemek bana göre değil. erkeklerin bu ayrımı nasıl yaptığını bilmiyorum. böyle başlayıp evlenen arkadaşlarım da var.

15 mayıs 11:36


8. Kaç yaşında bu bey

15 mayıs 12:03

9. 34 yaşında ve boğa burcu.

15 mayıs 12:30

10. Suslum kendinize bu kotulugu yapmayin bence. Adam size ilgi duymuyor artik. Eger yari yolda birakacagini dusunseydi elinde tutmak icin bir seyler yapardi fakat sizi gozden cikarmis biri icin sizin de bu saatten sonra ugrasmaniz gereksiz bir zaman kaybi olur. Size tavsiyem adama artik hic bi sekilde yazmayin . O cok isterse yazsin konussun kesinlikle sukoyvermeyin hemen.

15 mayıs 12:31