17 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

can manay gerçekte can tanrıyar mı?

malum şokopop adında bir magazin youtube kanalı açıldı ve bence güzel bir giriş yaptılar. benim gibi gıybet severler için bir açığı dolduracaklar swh. seda sayan ve petek dinçöz videolarını izledim. petek videosunu izlerken direkt can manayın can tanrıyardan esinlenildiğini düşündüm, zaten fi'deki kararkterler çoğunlukla gerçek ünlülerden esinlenilmiş. can tanrıyar şu an şokopop kanalıyla uğraşıyormuş ve kapattırmaya çalışıyormuş, ne dersiniz duru durulay gerçekte petek dinçöz mü?

1. Can manay kim bilmiyorum ama duru petek dinçöz ise çok büyük hayal kırıklığına uğrarım. :)

16 mayıs 14:18

2. Dizi patlayınca bu sesler arttı. Şokopop mu nedir bilmem ama ben kitabı okuduğum sırada yani ortalama 3 yıl önce ekşisozlukte zaten bu dedikodular dolaşıyordu yani tespit o hesabın değil. Onun dışında diziyle düşünmeyin kitapla düşünülmesi lazım zaten kitapta olan detaylar için can tanrıyar mı acaba deniliyordu. Bence değil yani azra kohen hanımi tanımıyorum ama böyle saçma şeylerle uğraşıp bir de üstüne kitap yazdıysa gülerim. Kitabı düsündüğümde zaten olay ne can'dı ne de duru. Olaylar ve kendi kurduğu felsefe odaklıydı kitap. Göndermeler evet vardı mesela en barizi gezi parkı olaylarıydı ama ben dedigim gibi can manay=can tanrıyar duru= petek dinçoz olayı olduğunu düşünmüyorum.

16 mayıs 14:24

3. Can Manay = Cem Mumcu diyorlardi hatta konuyla ilgili ayse arman’in roportaji da var. can tanriyar ile bir ortak noktasini goremedim isim disinda.

16 mayıs 14:32


4. 1. Anonim hakkaten biraz komik olur ama tipleri benzemiyor değil :) 2. Anonim, ayy süslüm ne bileyim gıybetime ortak arıyorum. 3. Anonim, zaten şokopop öyle bir şey demiyor ya da ima etmiyor fi ile ilgili bir şey yok videolarda. Ben petek dinçözün şöhret hayatını izleyince kendi kendime anaaa can manay yoksa can tanrıyar mı dedim hehehe. Demek ekşisözlükte de geçti demek başkalarının da aklına gelmiş can tanrıyar.

16 mayıs 14:35

5. 4. Anonimcim ortak noktalar şunlar.

1- ikisi de ünlülerin hayatları ve travmalarıyla ilgili şov programı yapıyor

2- ikisi de medyada söz sahibi ve istediklerinin kariyerini bitirme güçleri var.

3- manay duruya tanriyar peteğe saplantılı şekilde aşık.

4- ikisi de duru ve peteğin şöhret olma hırsı üzerine oynuyor

5- ikisi de hapsetmiş ve şiddet uygulamış

6- ikisi de bunları yaparken çok aşık olduklarını söylüyolar

7- ikisi de manipülatif ve kamera yerleştirme falan olayları var.

Bu sebeplerle videoyu izlerken sanki petek canın elinde hapsolan duru gibi geldi

16 mayıs 14:43

6. bende boyle bir sey okumustum ya eksideydi sanirim tam hatirlayamiyorum nerede okudugumu. hatta baya benzer olaylar varmis. petek dincozu yerme olayini da anlamiyorum, duruyu dizide herkes begeniyor ama gercekte bu kadinsa hemen yeriliyor.

16 mayıs 15:25

7. can manayın okan bayülgen olabileceğini okumuştum ben de bi yerlerde

16 mayıs 16:40


8. evet ben de düşüne düşüne bu kanıya varmıştım. bence kesinlikle can tanrıyar. azra kohen'in kitabındaki diğer ünlüler de gerçek, isimleri biraz değiştirilmiş ama. ekşi'de tek tek kim kimmiş diye anlatan bir entry vardı ama malum sebepten dolayı birilerini rahatsız ettiği için silinmiş tabii ki. ordan okuduğum tüm kitap ünlülerinin ismi bizim gerçek ünlülere benziyodu. yani can manay - cem mumcu'dan çok can manay- can tanrıyar daha olası bir ihtimal kohen'in yazım tarzına göre.

can tanrıyar'ın saykoluklarına ise değinmek bile istemiyorum. şokopop videosundan sonra iyice tiksindim. ya yazık petek dinçöze. ayrıca duru durulay - didem dinçöz de benziyor.

16 mayıs 17:17

9. Eğer gerçekse suan dizi-can-duru kısacası herkes gözümdeki değerini bitirir:(

16 mayıs 17:17

10. kuvvetle ihtimal diyorum süslü. bir popüler kültür eserine bu kadar değer yükleyip hayalkırıklığı yaşayanları anlamıyorum ama.

sadık murat kolhan kesinlikle mehmet emin karamehmet bundan eminim. karamehmet de can tanrıyar'ın eski patronu zaten.

16 mayıs 17:22