yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    14 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

    coachella fiyatlarına baktım 3 bin civarlarında cidden bu kadar ucuz mu yoksa günlük fiyatlar mı bunlar ?

    camping only yazıyor. baktığım yer türk etkinlik sitesi bu arada 

    1. Ne olmasını bekliyosun müzik festivali sonucta. Çadırda falan yatıyorsun. Ünlülerin katılıyor olması ortamı bir anda Çırağan sarayı yapmıyor :D kaldı ki sadece bilet fiyatı o. Hiç festivale katılsın mi bilmiyorum ama orada yapacağın yeme içme harcaması zaten en az bilet kadar tutuyor . E Türkiye'den gidiyosan bı de ucaktır pasaporttur ve vizedir toplam nereden baksan en az 10-12 k tutar. 1 haftasonu için bu ucrete Hala ucuz diyorsan seni şöyle alalım....

    14 nisan 23:53

    2. Ilk anonim saldırgan tavrını da al git buradan hadi

    14 nisan 23:55

    3. öf gayet normal yazmış anonim 1 ne prensessiniz ya

    14 nisan 23:58

    4. Hayır 1 saldırgan davranmamış. Ama buradan küçükçiftlik park a gitmek istanbuldaki birine göre izmirden kayseriden gitmek farklı. Bundan bahsediyor.Ayrıca insanlar haliyle çadırda kalmıyor hepsi. Ulaşım yeme içme bir dolu harcama var onu anlatmış.

    14 nisan 23:58

    5. insanlara saldırmayı kesin ya... ayrıca belki az geliyor 12k kocaman bir sanane anonim 1

    14 nisan 23:58

    6. Ne bekliyosun hehe müzik festivali sonuçta hehe :dddd diyip sonra da “hala ucuz diyosan seni şöyle alalım” demesi de ayrı bir ironi arkadaşın. Sevgili kardeş anlattığın diğer şeyleri ben de biliyorum ne kadar tutacağını. Sadece başlıkta soru kadarına cevap ver gerisi mühim değil👄

    15 nisan 00:01

    7. Dhdhdjdjdjdj türk etkinlik sitesinden koçella bileti kovaliyo sonra da yha günlük bilet parası mi bu anlamadım da :s diye soru açıyor ahahahahah önce a1 seviye İngilizce kuru al sonra gidersin koçellaya asko aglamaaaaa

    15 nisan 00:04

    8. Sorana neden soruyorsun diyen yok da

    Bu cevaplardaki ona cevap ver buna cevap ver seviyesi harika gerçekten. 

    15 nisan 00:05

    9. Mahmutçum selam hnjnknjnj naber kıııız görüşmeyeli

    15 nisan 00:05

    10. Bence Mahmut sensin sıfır İngilizce ve 3bin mi hmmm ucuzmus ;)) sovlarinla. Esenyurta selamlar :D

    15 nisan 00:07