3 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

date dan sonra hemen sahiplenici davranışlar gösteren erkek yalancı mıdır?

ilk kez birbirinizi gördünüz,ikinizde hoşlandınız .karşı taraf hemen birine gerek kalmadi,artık yalniz degilsin vs. laflar söylüyor.sizce bu iyi mi kötü mü? 

1. Benimki de böyleydi. Buluştuk, yarim saat sonra aradı, ben tabi heyecan... o gayet rahat, “sana bir şey soracağım, bana söylemek istediğin bir şey varsa söyle, artık açık olalım birbirimize” falan filan demeye başladı dumura uğramıştım. Neyse cok çabuk sevgili olduk. İkinci buluşmada “seni düşünmeden duramıyorum ben aşık oldum” dedi. (İlk buluşmanın ertesi günü is çıkışıma geldi)

Neyse bu hızlı çocuk beni aldattı. Hem de haberim olmadan haftalardır aldatmış. İnanmayın agizlari müthiş laf yapar.

11 ekim 11:21

2. Böyle şeyler söylese de söylemese de büyük ihtimalle yalancıdır süslücüm. Bu devirde yalan söylemeyen erkek bilemiyorum.... 

Beyinlerine bişey girmiş bunların yalan söylemeden yaşayamıyorlar. Eğer burayı okuyan bir erkek varsa söylüyorum iyi dinlesin: zerre değeriniz kalmıyor en küçük bir yalanınızda. Pespaye bir şey oluyorsunuz gözümüzde. Bok parçası gibi. 

11 ekim 11:33

3. oyle hissetmeseler bile anin heyecanina kapilarak ya da sizin bunlari duymak istediginizi zannederek yapiyorlar bence. sartlanmislar yani. hadi gidem de bi yalan soyleyem dusuncesiyle hareket ettiklerini sanmiyorum, otomatiklesmis. cinsiyetten bagimsiz olarak, durup kendini dinlemeyen, ne hissettigini ne istedigini bilmeyenden hayir gelir mi? dusuk ihtimal de olsa ciddi de olabilir tabii, bazen kotu tecrubeler yuzunden kurunun yaninda yasi da yakabiliyoruz. 

11 ekim 11:57