4 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

dating app'lere nasil fotolar koyuyorsunuz?

yillar sonra single kalmis olan sahsimin ugrasa ihtiyaci var, civi civiyi soker yapmadan unutmak olmayacak cunku. ama bu tinder falan gibi yerlere nasil fotograflar koyulur hic bilmiyorum. acikcasi fotograf cekilmekten hoslanan biri olmadigim icin hic oyle guzel fotografim yok kendimin. toplu olanlarda da garip cikiyorum zaten. selfie mi cekmek lazim? garip degil mi? boyle suslenip dekolteli falan mi selfie lazim? gulumsenir mi, seksi mi olunur? anladiginiz uzere kafam cok karisik, yardim edin su suslunuze :d

1. düğün fotoğrafını bile koyan var lol. kendinizi güzel hissettiğiniz bi fotoğrafınızı koyup geçin bence öyle çok taktiklik bir şey yok.

12 ocak 23:14

2. Karısıyla fotoğrafı olan adam gördüm bence siz de nasıl isterseniz öyle koyun. (gizlinot: Swh)

12 ocak 23:47

3. Valla profil fotosuna saksi bile koysan kadin profiline akin akin geliyorlar. Denedim gordum. Ss alinip elden ele gezebilecegini dusunerek cok taninmayacagimi dusundugum bir foto koymustum ben.

13 ocak 00:28


4. evlilik fotograflari cok fenaymis yalniz :/ ss alinma olayi da cok mantikli tesekkurler bu oneri icin.

13 ocak 02:29