2 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

doğum kontrol hapıyla regl geciktirmek hakkında?

süslüler şu an dkh kullanıyorum ve regl tarihim tatile denk geliyor ben hapı bırakmayıp yeni kutuya geçicem ve dönünce 7 günlük arayı vericem. sorum şu ki yeni kutunun ortasında ara verdiğim için o kutu bitince tekrar ara verecek miyim yoksa 21 günü tamamlayıp sonra mı ara vericem? eğer öyle olursa bundan sonra hep kutular yarım yarım mı olucak? takip etmesi karışacak yani ve bu durumdan hapın koruyuculuğu etkilenir mi? kötü bir süpriz ile karşılaşmak istemiyorum.

1. Yarım kutuyu kullanmayı bırakıp, yeni kutuya başlamanız gerekiyor, kafa karışıklığı olmasın ve her seferinde yarım kalmasın diye. Benim doktorum o şekilde önermişti. Yarım kutuyu bir daha böyle bir şeye ihtiyacınız olursa kullanırsınız.

12 haziran 19:25

2. bi defasında dkh mı 2 gün unuttuğum için artık o kutunun faydası kalmadı diye kutuyu bıraktım. dedim ki regli olunca yeni kutuya başlarım. 1 hafta falan sonra regli oldum ve yeni kutuya başladım. ama o regli bitmedi. tam 3hafta boyunca regli gördüm. ama son hafta falan kan pis kan gibi değildi artık. temiz kan + kocaman ciğer gibi kan pığtıları halindeydi. yaptığım şey hiç akıl karı birşey değildi yani direkt doktora gittim ve bi şekilde düzene soktu şimdi hatırlamıyorum nasıl bi tedaviydi ama.

demem o ki böyle durumlarda burda sormayın. mutlaka doktorunuza görünün ve onun tavsiyesini alın öyle hareket edin derim. hiç şakaya gelmiyor çünkü.

13 haziran 12:09