9 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

doktor susluler lutfen yardimci olun cok endiseliyim?

bugun 3,5 aylik yegenimin goz muayenesi vardi. ogle arasina yakin bir saatteydi ve doktor hic ilgilenmemis. doktor gozlerinin numarasi tutmuyor falan demis. kayma gorurseniz mutlaka getirin demis. ablam da oluyor ben gordum demis. doktor da bir yasina kadar mudahale edemeyiz deyip hicbir aciklama yapmadan cikarmis ablamlari. cok endiseliler, biz de oyle. baska doktora da gozukecek tabi ki ama bu ne anlama gelir aciklayabilecek biri var mi? daha once goren duyan? yardimci olursaniz cok cok sevinirim.

1. evet bebeklerde göz kayması normal diye biliyorum. biz de sormuştuk doktor normal demişti.

20 eylül 17:30

2. Göz numaralarının uyuşmaması ne anlama geliyo peki bi bilginiz var mı? Bizi asıl endişelendiren kısım o oldu.

20 eylül 17:49

3. maalesef süslücüm o konuda bir bilgim yok yardımcı olabilecek biri çıkar umarım.

20 eylül 17:55


4. Doktor değilim ama öyle söylemesi ilgisizlikten olmayabilir. Benim yeğenimde göz kayması vardı, bir şey yapmadılar, geçti öyle. Belki normal olabilir. 18 yaşında şimdi:) kayma falan yok. yanlış anlamayın, bilip bilmeden tavsiye vermek değil de endişe etmenizi gerektirecek bir şey olmayabilir, demek için yazdım bunları. 

20 eylül 17:59

5. Teşekkür ederim hepinize.

21 eylül 00:42

6. Dediğim gibi “gözlerinin numarası tutmuyor” cümlesi de epey endişelendirdi bizi ve anlamını dahi bilmiyoruz. O yüzden kesin bir doktora daha götüreceğiz. Anladığım kadarıyla kaymayla bağlantılı zaten. Çok geçmiş olsun size, teşekkür ederim.

21 eylül 00:47

7. Göz önünde bulunduracağız mutlaka. Tekrardan çok teşekkür ederim.

21 eylül 00:49


8. Benim yeğenimde de vardı süslü. Kaç aylıkken ortaya çıktı hatırlamıyorum ama küçüktü. Şuan 1 yaşında tamamen düzeldi. 1 yaşında kontrol götürdüler doktor sorun yok dedi

21 eylül 00:53

9. Ay çok sevindim ya. Darısı bize inşallah :(

21 eylül 10:13