3 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

ertesi gun hapi ve duygu bozuklugu?

kizlar ertesi gun hapi kullandiktan sonra ruh haliniz cok degisti mi yoksa bana ozel mi bu? dun gece hap kullandim ve sebepsiz yere kotu hissediyorum kendimi ne yapabilirim bilmiyorum. bu durumdan cikmak icin bir tavsiyeniz var midir acaba?

1. Bende cok olmamisti ama baska bir arkadasimda oldu mesela. Daha bitkisel rahatlatici caylar isinize yarayabilir. Ya da bunlarin ilaca bagli oldugunu ve gecici sure olduguni kendinize telkin etmek yararli olabilir. 2-3 gune geciyor zaten. 10 gune kadar adetiniz gecikebilir stres yapmayin. Adet olmanizi beklediginiz gunden itibaren ven birkac gun oncesinde 2 fincan adacayi icin rahat gelmesini sagliyor. Ayrica ne zaman ictiniz bilmiyorum ama ilactan sonraki 1 hafta c vitamini kullanmak bu etkileri azaltiyor. Eczaci oyle soylemisti bana ve iyi de gelmisti.

Sevgiler.

13 şubat 16:31

2. cok tesekkur ederim :)

13 şubat 16:38

3. Daha da kötü hissettirmek istemem ama bende o kötü hissetme, kolay sinirlenme, gerginlik hali haftalar sürmüştü... umarım sizin daha çabuk geçer :(

13 şubat 16:56