sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    24 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

    eskişehir de sokağa atılmış köpeği sahiplendik, üst komşumuz zorbalık yapıyor ?

    merhaba arkadaşlar, üç hafta önce kapımızın önünde terkedilen yavru bir köpek sahiplendik. eskişehir de ses yalıtımı berbat bir çok evde bilen bilir. bu yavru korkak olduğu için günde bir iki kere ağlıyor çok nadir havlıyor. üst kat komşumuz whatsapp grubu üzerinden saygısızca konuşarak köpek istenmediğini söyledi sonra da toplantı istedi. toplantıda tüm daireler köpek istemiyoruz dedi.hatta din e bile bağlandı konu. sonra bizi komşuları yok saymakla suçladılar. gerçekten saçma sapan argümanlarla karşılaştık tam bir türkiye mozaiğiydi ortam. bu insanları gaza getiren huzur bozan üst kat komşumuz en son köpek havlar benim oğlum ağlarsa başka şekilde konuşuruz diyerek üstü kapalı bizi tehdit etti. bu arada ev sahibiyiz. tüm önerilere açığız. kendi evimizde rahat uyuyamıyoruz. bir kez daha hayal kırıklığına uğradık insanlık adına

    1. Sorun sadece ses değil varlığı yetermiş ses duymayanlar bile istemiyor 

    18 şubat 01:12

    2. Onlar da kendi evinde rahat uyuyamıyor ama? Bir hayvan sever olarak gece uykumdan olsam ben de çok sinirlenir ve şikayet ederdim. 

    18 şubat 01:14

    3. allah belalarını versin bunların cidden yıldım şu insanlardan. sanki dünyanın merkezi onlar ve çocukları. çocuğu ağlarsa başka şekilde konuşurmuşmuş. aynı zorbalığı ben de kedi beslediğim için yaşadım süslü, allah kolaylık versin. konuyla ilgili bilgim olmadığı için öneride de bulunamıyorum ama destekçinizim bilin istedim.

    18 şubat 01:16


    4. Diğerleri muhtemelen ona ayak uydurmuşlardır. Ama genelde apartmanlarda köpek bakımı yasak. Her ne kadar desteklemesemde bu böyle. Ona bakarsanız bende sabh köründe evlatlarının seslerini çekmek zorunda değilim kimsenin. Gece yarısı gürültülü misafirlerini ya da ciyak ciyak bağıran bebeklerini duymak zorunda değilim değil mi? Adil değil..

    18 şubat 01:18

    5. Köpek giren eve melek girmez de dediler mi :d

    18 şubat 01:20

    6. Eşini döve döve öldürenlere ses çıkartmazlar ama işin içine hayvan sesi falan girince kudurur bunlar. rahatsız oluyorlarsa taşınsınlar.

    18 şubat 01:24

    7. Siz yine de köpegi gözünüzün önünden ayırmayın bu süreçte. Her şey beklenir bunlardan hırstan gözleri dönüyor 

    18 şubat 01:26

    8. üslupları yanlış, din mevzusuna girmeleri vs çok komik ama üst komşunuz haklı. eskişehir'de dediğiniz gibi ses yalıtımı düşük bir evde kalmıştım gerçekten en ufak ses, tıngırtı her şey duyuluyor. eviniz müstakil olur kimse karışamaz ama apartmanda yaşıyorsunuz, diğer insanlarla ortak bir yaşam alanını paylaşıyorsunuz. kimsenin kimseyi rahatsız etmeye hakkı yok maalesef

    18 şubat 01:26

    9. Sözleşmede falan yasal bir şekilde yoksa onlara köpegin yeni geldiği ve travmalı olduğu için geçici olarak ses çıkardığını falan anlatsanız? Zamanla alışır o da zaten. 

    18 şubat 01:30

    10. off leş komşular. çok mu ağlıyor? bir şey yapamazlar muhtemelen ama yıpranırsınız epey.

    18 şubat 01:35