sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
28 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

evlenen eski sevgilim mesaj atıyor?

yorumda

1. oha şerefsiz göt ya ben haber verirdim sanırım ya.salak yerine koyuyor kadını haysiyetsiz it

19 mart 20:28

2. bence numarasını falan engelle, muhattap olma süslü. sakın mesajlarına cevap verme. valla olmaz deme bu ırz düşmanı adam zor duruma düşerse ne yapar ne eder seni suçlar eşine karşı kendini savunmak için. o yüzden hiç bulaşma derim ben.

19 mart 20:30

3. Bi daha stalklamadım dediniz ya süslü. Belki boşanmıştır ? Çok uç bi ihtimal gelebilir ama son 2 yılda çevremde 1 yılını doldurmadan boşanan bir sürü çift oldu. 

19 mart 20:30


4. eşine söyle

19 mart 20:30

5. bence atma sonuçta haksız olan sen olursun malum. birdaha mesaj atarsan savcılığa gidicem dersin

19 mart 20:31

6. bence hiç bulaşma süslü yapışır kalır sümük gibi. eşine falan ulaşma şu aşamada. rahatsız etme beni yaz tekrar iletişim kurmaya çalışırsa ısrarla, sonra da ölü taklidi yap. şerefsize bak ya sinirlerim zıpladı.

19 mart 20:32

7. Asla bulaşma çünkü kadını tanimiyorsun. Her şeyi senin üstüne yikabilir. Bu yüzden sil engelle her yerden ve asla cevap verme

19 mart 20:32

8. Geçen gün kardeşim bir  arkadaşını yolda görüyor çocuk Ekim 2018de düğün yapmıştı. Ya kusura bakma Ne düğününe gelebildik ne evine diye mahcup oluyor. O da gülerek “ boşandık zaten 2 ay evli durduk “ diyor. Sorunuzla alakasız büyük ihtimalle ama belki şu an evli değildir o ihtimali de düşünün lütfen. 

19 mart 20:32

9. Zaten evliliğinde çatlaklıklar olmasa dönüş yapmazdı, eşi görmesi gerekeni görmüş ya da görecektir.

Yerinizde olsam şükreder sadaka verir böyle biriyle tekrar karşılaşmamak için dua ederdim.

Aman salla önüne bak ya. Çöplüğe atmışsın zamanında ırz düşmanını ( bu söze güldüm)

19 mart 20:32

10. süslüler boşanmış olma ihtimali aklıma geldi ama mesajlar da arama da hep çalışma saatleri içinde oldu. sinirden ellerim titredi inanın sen kimsin de yarım aklınla beni aptal yerine koyuyorsun beyin noksanı ya.

19 mart 20:41