113 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

görkem karman kedisi ile bebeğini eşit seviyormuş. böyle bir şeyin olacağına inanıyor musunuz?

1. Olabilir bence ya, kedim yok ama bebeğim var. Kedi de bir can sonuçta ve yıllarca onunla ilgilenmiş o da ona muhtaç, onu da bebeği gibi sevebilir.

13 haziran 12:22

2. Evet inanıyorum. Kedimi çocuğum gibi hatta etrafımdaki çoğu kişiden daha çok seviyorum. Ben büyüttüm onu bana geldiğinde elim kadardı. 

13 haziran 12:29

3. Kimsenin neyi ne kadar seveceginin kararini biz veremeyiz elbette ama bana sacma geliyor.

13 haziran 12:31


4. 12 yıldır kedi besleyen birisiyim ve empati kurduğumda gayet de mümkün. Kedi köpek kuş beslemeyenler anlamayabilir bu durumu.

13 haziran 12:48

5. Kesinlikle olur. Kedi sahibi olmak taşıyıcı anneden çocuk sahibi olmak gibi bi şey ya. Hiç büyümeyen bebekler gibiler sıpalar

13 haziran 13:03

6. Açık konuşmak gerekirse ben Görkem karmanın kediler konusunda samimiyetine asla inanmıyorum. 

Ondan bağımsız konuşacak olursak bu durum gayet mümkün. Ben de kedimi gayet çocuğum olarak görüyorum. Çocuğum olsa onu da böyle severim. Sevgi ölçer diye bir şey yok ama hissettiğim bu.

13 haziran 13:11

7. kedim benim çocuğum valla. ana değilim ama mesela hayatta en sevdiğim insan kardeşim ikisini de eşit seviyorum. buyrun taşlayın zaten sorunun off ne saçma yaa dememiz için yaargılama amacıyla açıldığı çok belli..

13 haziran 13:12


8. o da kafayı yemiş bence. senin canından kopan bir parçayla kedini nasıl eşit tutabilirsin ki. şov olsun diye söylüyor bence. ayrıca kedimle mercan süt kardeş oldu saçmalığı vardı bir de. değişik biri bence.

13 haziran 13:29

9. Canından kopan draması da bana biraz abartı geliyor. Canından kopma olayı sandığınız kadar “can alıcı” olsaydı terkedilmiş çocuk diye bir şey olmazdı. Bir insanın birini çok sevmesi için illa canından kopmasına gerek yok. Bu mantıkla evlat edinenler de çocuğunu sevemez. Birini çok sevmeniz için el kadarken alıp büyütmeniz yetmiyorsa kendinizi sorgulayın kedisini köpeğini sevenleri değil. Sevgi kıstasınız illa vajinanizdan çıkması mı yani? Bir seçenek daha var insan>hayvan o yüzden kedisini çocuğu gibi sevemez. Buna cevap dahi cevap dahi vermem. Üstün insan ırkınızla ve içinden çıkmanın ayrıcalık olduğu kutsal vajinanızla yarısamam.

13 haziran 13:40

10. Kedim de yok çocuğum da, ama bence ikisi asla bir olamaz. Görkemin de hayvanseverliği bana samimi gelmiyor, diğer tüm youtuberlarınki de.. göstermelik hareketler hepsi şov. 

13 haziran 13:41