12 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

güzel kore dizisi tavsiyesi ?

kızlar eğlenceli ve yenilerden sevdiğiniz kore dizisi varsa alırım bir dal

1. Goong

Age of youth

Çok yeni değiller ama eğlenceliler. Aklıma geldikçe yazarım şu an hep sevdiğim dramları hatırlıyorum:)

12 mart 16:42

2. age of youth'u izledim anonim ve bayıldım. tam benlikti. böyle kadın ağırlıklı, okullu, tatlış kıyafetli, tatlış evli dizilere bayılıyorum. goong' a da bakacağım. tenk yu.

12 mart 16:47

3. Uhuuu tam benlik konular bunlar \o/ 

Yeniden kastın nedir süslücüm ? the legend of the blue sea var mesela 2016 dizisi ben bayılmıştım ya da şey var sassy go go. Bu da 2015 falan olması lazım yanlış olmasın. O da gayet eğlenceli gençlik tarzında bir diziydi. Hangi tür dizi izlemek istediğini yazarsan daha da yardımcı olmaya çalışırım. Yeni dizi izlemek isteme nedenin görüntü kaliteleri vs ise yeni başladığımda benim de eski dizilere ön yargım çok fazlaydı ama efsane eski diziler de var. Denemeni tavsiye ederim^-^  iyi seyirler <33

12 mart 17:38


4. Age of youth’un ikinci sezonu çıktı süslü haberiniz yoksa diye yazayım dedim ☺️

12 mart 17:40

5. evet sevgili (yazar: shefuu) yeni derken görüntü kalitesini falan kast ediyorum ama şey de var yani öyle teknolojik aletler falan korelilerin ev ortamlarını samsungları görmek çok hoşuma gidiyo hasta mıyım neyim. o yüzden dedim :D ama fark etmez acayip yokluktayım ve beni güldürücek bir diziye ihtiyacım var.

sevgili anonim maalesef 2.sezonunu da izledim umarım 3 de çıkar. ^.^

12 mart 17:47

6. My girlfriend is gumiho efsane hem de cidden komik ben bayılmıştım bazı sahneler aklıma geldikçe hala gülerim ahaha 

12 mart 18:06

7. Yeni ve eğlenceli değil ama masters sun çok güzeldi süslü. So ji sub da sağ olsun görsel şölen :d

12 mart 19:03


8. İzlemediyseniz goblin :) ama hem güldürüp hem ağlatan cinsten, ama efsane.

Go Back couple :) ama burda doksanlara geri dönüş var. Güzel gibiydi. Yeni dizi. 

12 mart 21:55

9. The K2

12 mart 23:06

10. Şu an jugglers ı izliyorum. Yeni bi kaç aylık bi dizi. Komik eğlenceli öyle çok muhteşem değil ama çerezlik izleniyor.

12 mart 23:21