sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
14 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

hadi sohbet edelim, ne zaman aşık olduğunuzu anlıyorsunuz?

ilk bakışta mı aşık oluyorsunuz yoksa zamanla mı? zamanla olan süslüler ne zaman anlıyor aşık olduğunu? gece gece uyku tutmadı merak ediyorum:)) 

1.  Zamanla oldu benimkisi. Hayatimda bir kere asik oldum o da ilk görüşte degildi. Tanidikca zekasina ve karekteriyle birlikte asik oldum. 

24 ocak 01:45

2. Zamanla. Hatta görüştüğümüz ilk hafta üffff diyodum bitmek bilmiyodu zaman. 3.yılımızdayız her gün daha çok daha çok seviyorum. Garip

24 ocak 01:48

3. Anlıyorum bi şekilde anlatılmaz yaşanır bi şekilde ama asla o duygumda stabil kalamıyorum(kaygı bozukluğu)

24 ocak 01:49

4. Süslüler zamanla diyorsunuz da mesela bir gün durup dururken aa ben aşık olmuşum gibi bir aydınlanma mı geliyor ahahahah gerçekten merak ediyorum. Ben ilk görüşte aşık olmuştum, nasıl olabildim ben de bilmiyorum. Sonra bir daha aşık olmadım:(

24 ocak 01:55

5. İlk görüşte olurum genelde ben. Böyle hooop diye bir şey oluyor içime (:. Sonrası hayaller, pembe panjurlu evler, davranışta saçmalamalar ve yıkılış:(

24 ocak 01:55

6. İlk bakışta değil zamanla tanıdıkça kendi adıma, anlamamsa şöyle karnım deli gibi aç olduğu halde yemek yiyemiyorsam midem bulanıyorsa ve içimde çok garip tarifsiz bir heyecan olunca anlıyorum aşık olduğumu. hatta zayıflıyorum iştahsızlıktan :/ huzursuz ama bir yandanda çok güzel bir his aşık olmak... insan kendini anlıyor ya, mesaj attığında bile için kıpır kıpır oluyorsa sürekli onu ve onunla konuştuğun şeyleri düşünüyorsan ne bileyim bende böyle oluyor süslü :) sabahladıysak tümmmmm konuşmalarımızı en baştan okurum mesela okurken sırıttığımı farkedip bu sefer kendime gülerim umarım yalnız değilimdir...............

24 ocak 01:56

7. İlk goruste asik oldum. Hani dizilerde olur ya etrafindaki insanlar yavas hareket etmeye baslar sen sadece ona bakakalirsin ve aklindan bir suru sey gecer oyle olmustu. O an ne hissettiysem hala öyle hissediyorum. Not: 4 senedir beraberiz 

24 ocak 01:59

8. benim de zamanla süslü.tanıştığımda beğeniyordum ama hiç aklımdan geçmemişti ve daha önce aşık olmamıştım.arkadaştık hatta hala öyle.sonra bana bir gün sordu sen hiç aşık olmadın mı cidden diye ben de hayır demiştim.sonra ona aşık olduğumu anladım..jfnekdms işte bu da böyle anımdır hala konusuyoruz bir yere varmaz bunu biliyorum zaten o yüzden hiç girişimde bulunmadım.hani birlikte oluruz bir süre ama sonra bitecek olmasına karşı yeter ki yanımda olsun sadece konuşsak da vakit geçirsek de olurunu tercih ettim.duygularımı gizlemede üstüme yok :(

24 ocak 02:05

9. İkisi de oluyor bana. Normalde ilk görüşte aşık olunduğuna inanırdım ama onun farklı bi olay olduğunu anladım. İlk görüşte aşık olduğun adamı zamanla tanıdıkça, ben bunun nesine aşık olmuşum fikri oluşabiliyor. Bide başlarda olsa da olur olmasa da olur diye başladığın ama zamanla nasıl aşık olduğunu bile anlamadığın adamlar oluyo ki vazgeçmesi en zor olanlar onlar sanırım. Uzun süre zaman geçirdikten sonra şöyle bi bakınca anlıyosun zaten aşık mısın değil misin.

24 ocak 02:30

10. Aşk ilk kendini gösterdiğinde çok adı konulamıyor bence. meral okay yaman okay’a olan aşkını ilişkilerini anlatırken bu durumu benim yapabileceğimden daha iyi anlatmış. Onu alıntılamak istiyorum daha güzel olur.

“Aşk çok ani, hızlı ve genellikle beklenip, tasarlanamayan bir şeydir. Kafana bir taş düşer, neye uğradığını şaşırırsın. Ve bunun aşk olduğunun da sonradan adını korsun.“

24 ocak 02:47