45 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

hiç kimsenin beni sevmemesi ve beğenmemesi?

soruyu yoruma bırakıyorum süslüler

1. kızlar hepinize iyi akşamlar dilerim. Sorum biraz uzun olacak ve lütfen beni yargılamadan cevaplayın. Şöyle ki;

ben tesettürlü bir insanım. Ve her insan gibi sevmek, sevilmek ve beğenilmek istiyorum. Sizs saçma gelmiş olabilir ama bunların da bir ihtiyaç olduğunu bilinen bir gerçek. Bu zamana kadar (20 yaşındayım) beni seven ya da ilgi duyan neredeyse hiç kimse olmadı. Benden küçük arkadaşlarımın bile peşinde koşan seven hoşlanan bir sürü insan var ancak ben hiç öyle değilim. Bazı arkadaşlarım bu durumda tesettürlü olmamın da etkisi olduğunu söylüyor ama etrafımdaki diğer tesettürlü insanların da sevgilileri var. Böyle olunca da sorunu kendimde arıyorum ister istemez. Çok çirkin ve hiç de ilgi çekici olmayan biri olduğumu düşünüyorum fiziksel olarak (bu arada arkadaşlarım benim çok abarttığımı, güzel bir kız olduğumu söylüyor.)Bu bende büyük bir özgüven sorunu yaratmıştı yavaş yavaş üstesinden gelmeye çalışıyorum ancak hala insanlarla konuşurken gözlerimi kaçırmak istiyorum. Ve hala dışardan buz gibi görünen birisiyim. Şu zamana kadar hiç yanıma gelip konuşan birisi olmadı ya da beni beğendiğini söyleyen birisi. Tabi ki her şey filmlerdeki gibi değil ama etrafta gayet güzel birbirini seven insanlar varken beni seven kimsenin olmaması çok ama çok üzüyor beni. Bazen günlerce düşüncelere dalıyorum. Bazen sürekli ağlıyorum. Bazen de beni seven kimsenin olmayacağını düşünüp bu duruma kendimi alıştırmaya çalışıyorum. Biliyorum gerçekten çok saçma ama kendimi değersiz hissediyorum bu durum yüzünden. Ne kadar karamsar şeyler yazmışım aslında ben kendimi pek fena bulmuyorum. Zeki ve ortalama güzellikte bir insanım ama yine de bu düşüncelerden kurtulamıyorum, kısır döngü gibi. Bu durumu nasıl aşabilirim?

8 kasım 20:10

2. nasip bu işler

8 kasım 20:15

3. aynı soruda hem çok çirkin hem de ortalama güzellikte bir kız olduğumu düşünüyorum yazmışsınız kafanız karışık belli ki

8 kasım 20:15


4. Süslü başkalarının seni sevmesini beklemesen sen sevsen birini. İlla erkekler kadınlara gelir aşık olur peşinden koşar ilgi gösterir diye bir şey yok. Sen hoşlandığın biri varsa ona ilgini azıcık belli etsen ?

Birçok erkek seni beğeniyordur mutlaka ama sen onlara bir işaret ima göstermezsen gelmezler. Senin sevdiğin birisi olmadı mı?

8 kasım 20:16

5. ilk anonim haklısınız ama insanın kafası karışıyor yine de

ikinci anonim evet gerçekten öyle bu düşünceler kafamı fazlasıyla karıştırıyor :(

8 kasım 20:17

6. Süslü ben de senin gibiyim 20 yaşındayım ve ev arkdaşalarımın eisevgilisi var beraber takılıyolar geziyokar okul çıkışında kahve içiyolar ben de gidiyorum bazen onlarla ama bi fazlalık gibi görmeye başladım kendimi sanki beni seven çıkmayacakmış ve kimin hayatında olsam fazlalıkmışım gibi hissediyorum.Bana gelip senden hoşlanıyorum diyen oldu ama onlar bana göre kişiler değildi. Ben de böyle bi duygusal boşluktayım işte :(

8 kasım 20:17

7. 3.anonim olmaz olur mu... tesettürlü değilken de reddilmiştim hoşlandığım kişiler tarafından ve hiç beni beğenen birisi yoktu, şimdi de aynı şekilde 

8 kasım 20:18


8. 4.anonim sizden hoşlanan insanlar hiç değilse varmış ancak size uygun değilmiş

bendeyse yok yani yok gerçekten boş küme fkkskdllslal

8 kasım 20:19

9. Tesettür konusunda evet arkadaşlarınız biraz haklı. Tesettürlü kızlara tercih daha az erkeklerde. Ama bu isin güzellikle çok da alakası yok. Nasip gercekten

8 kasım 20:26

10. Süslü senin gibi bir çok arkadaşım oldu.

Öncelikle bence daha çok gençsin, kimse beni beğenmeyecek mi diye evhamlanacak bir yaş değil. 

Tesettürlü olununca bir kısım insanların tercih sebebi olmaz bunda zaten hemfikiriz

Bir diğeri ise; ortamlarda, okulda falan erkeklere karşı mesafeliysen biri seni beğense bile söylemeye çekinme ihtimali daha fazla. Yani tesettürlü var tesettürlü var kimisi daha rahat iletişim kuran, daha serbest, daha rahat söylenebilecek insanlar kimisine de bir şey söylemeye çekinir insan ne karşılık alacağını bilemez

Sen kendin ol, kimseye kendini beğendirmek zorunda değilsin

Hoşlandığın kişiler olabilir, herkesin oluyor o durumda üzülebilirsin normal ama senin umrunda olmayan biri seni beğenmiyorsa hiç umursama

Çok gençsin bence, hayat illa ki karşına birilerini çıkarır aceleye gerek yok hayattaki en önemli mesele de bu değil

Ve inan ki mesele çirkinlik güzellik değil

Valla

8 kasım 20:32