sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
16 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

hiç ummadığı anda sevgilisiyle tanışan var mı?

sizin hiç de ummadığınız anda karşınıza çıkıp, omzuna yaslanıp biraz da olsa hayatınızın yükünü hafifletecek birisi oldu mu? her şey sarpa sarmışken tanıştığınız ve sorunları birlikte aştığınız? yaşayan herkes hikayesini anlatabilir.

1. Oldu aynı anlattığınız şekilde. Bunlar zaten planla olmaz ki.

9 ağustos 23:32

2. tanışma hikayeleri diye bir başlık olsa ya. çünkü bazılarımız için hikayeler çok sıkıcı hele de soru cevapta.

9 ağustos 23:34

3. bakınız varmış.. (link: https://www.suslusozluk.com/süslülerin-sevgili-ya-da-eşleriyle-tanışma-hikayeleri buyrun)

9 ağustos 23:35


4. yaşadığım tüm sıkıntılar bana yeter kimseyle uğraşamam, hayatıma girecek olan kimseyi harcamak istemiyorum, ben şu halimle düzenli bir ilişki yürütemem, aslaa aslaaa aslaaa olmaz derken ve bunları yüksek sesli herkese söylerken tanıştım erkek arkadaşımla. çok çok kötü bir dönemde değildim, ama yine de çok mutlu olduğum günler olduğunu söyleyemem. yani, oluyor sevgili soru sahibi hem de hiç beklenmedik anlarda :)

9 ağustos 23:36

5. Şu an sevgili değiliz flört aşamasındayız ama hiç ummadığım ve ciddi anlamda kötü bir dönemimde kendime hiç güvenimin kalmadığında çıktı karşıma bir miktar da olsa toparlamamı sağladı hala daha böyle güzel bişey başıma gelmez diye şüpheyle bakıyorum 

9 ağustos 23:38

6. Oldu, hayatımın en kötü dönemindeydim ve uzaktan tanıyıp görüp hoşlanmıştım sadece. 2 yıl sonra öylesine tanıştık ve muhabbet sardı, çok ısındık birbirimize. bir süre sonra kendisi itiraf etti hoşlandığını. hayatım daha da boka sarmışken bana çok iyi gelmişti. Gün içinde güzel vakit geçirdiğim tek insandı. çok güvendim ve bağlandım. Onun ailesi ve hayatı da iyi değildi ama yine de olgundu ve çevresine belli etmiyordu ne yaşayıp yaşamadığını. Derdimi sıkılmadan dinliyordu, her işime koşuyordu ve mutsuz olduğumu söylediğim anda kapımda bitiyordu. Her şeyi tam anlamıyla onunla yaşadım ve kendimden de çok fedakarlık ettiğimi düşünüyorum, onun beni mutlu ettiği kadar ben de onu mutlu ettim. Destekten başka hiçbir şey beklemedim, onun yanındayken her şeyi unutuyordum ve eve girince yüzümde gülücükler saçıyordu istemsizce.

1 yıldan sonra ne mi oldu? Aldatıldım, mutlu son. Asıl trajikomik olay ise tam dertlerim bitti ve artık ikimiz de birbirimizi dertlerimizle sıkmamaya başlamışken aldatıldım ve bitirdi. :d sanırım mutsuz insan seviyordu.

9 ağustos 23:39

7. Hayatımın en yalnız hissettiğim doneminde beraber olmaya basladik sevgilimle. Daha onceden de arkadastik ama benim psikolojimin yerlerde oldugu bir zaman dilimi oldugundan o sirada beraber olmamamizin daha iyi oldugunu dusunuyorum. Bence insan en yalniz anında bile kimse yaninda olmayacakmis gibi yasamali.Bunu hayatina giren kisiyi kurtarici gibi gormemek, yeni sevgilinin omuzlarina gereksiz sorumluluk yuklememek icin yapmak gerektigini dusunuyorum en azindan. Beyaz atli prensi beklemenin alemi yok :)

9 ağustos 23:40


8. Süslü ben bi çocuktan hoşlanıyordum hatta hoşlanma ötesiydi cidden güçlü şeyler hissediyordum. 6 ay konuştuk olmadı sonra bitti. Ben tabi çok mutsuzum falan. Bu çocuk da aynı zamanda youtube’a videolar ekliyor yarışmalar yapıyor. Neyse bi yüzünü göriyim özledim napıyo ne ediyo diye girdim videosunu izlicem. bi yarışmacı çıktı o kadar etkiledi ki beni bilgisi duruşu tipi. O an o çocuk uçtu gitti oysaki çok üzülüyordum ama yarışan çocuğu görünce içim çok değişik bi heyecanla dolmuştu. Neyse orda adı soyadını söylemişti ben de ekledim. 1,5 yıldır sevgiliyiz 

10 ağustos 00:01

9. süslüm ben zaten normal tanismalardan bahsetmedim ki, her şey kötüye giderken beklenmedik bir anda başlayan ilişkileri merak ettim ama teşekkürler link koyduğunuz için :)

10 ağustos 00:25

10. evet hiçç ummadığım bir anda sevgilim varken tanıştım..

10 ağustos 00:40