sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
5 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

huawei mate 20 litw kullanan yazarlar?

huawei mate 20 lite kullanan süslüler, olumlu olumsuz özelliklerini yazar mısınız? fiyatına değer mi? kronik sorunları var mı? kamera söylendiği kadar iyi mi yoksa abartma mı var?

1. ben iphonedan geçmek zorunda kaldım ve inanılmaz zorlanıyorum kamera konusunda. Renkleri cartlatan bir ön kamerası var. Hiç iyi değil yapay ışıkta. Kamera önceliğiniz değilse diğer özellikleri iş görür. Hızlı bir telefon sistemsel bir sorunu yok. başka söyleyecek bir şey aklıma gelmedi sorunuz olursa sorabilirsiniz

11 şubat 11:07

2. Cevap için teşekkür ederim. Sorularım var aslında baya da:)

Kamera önceliğim değil ama tabi ki önemli yine de. Kasası, sağlamlığı vs nasıl peki? Arka kamera da kötü mü? Ram i yüksek, hızı iyi batarayasi iyi. Sizin baska söylemek istediginiz var mi şurası şöyle şu iyi şu kötü vs diye.

11 şubat 12:10

3. mesela mesaj geldiğinde ekran ışığı yanmıyor bu çok garip geliyor bana çünkü titreşimi duymuyorum. Ek uygulama indirip iphone gibi mesaj gelince ekranı uyandırma ayarladım. Kasası falan sağlam. Ekranı çok büyük en sevdiğim özelliği bu herhalde. Gerçekten hızlı bir android cihaza göre. dokunmatiği arkada mesela bu da güzel. Şarjı inanılmaz iyi 2 günde bir şarj ediyorum ve inanılmaz hızlı şarj oluyor. arka kamera öne göre çok iyi. Sadece renkler çok sinir bozucu dediğim gibi ama arka daha iyi. bence kamerasını bir yerde test edin almadan önce

11 şubat 12:25

4. şarj baya iyiymiş o zaman, ben powerbank ile geziyorum sürekli. günde en az 2 tam şarj yapıyorum ki normal kullanıyorum yani teli elimden düşmüyor gibi değil.

çevremde kimsede mate 20 lite yok, mate 10 var, kameraya baksam iyi olur evet. :(

bildirim ışığı olmaması da çok enteresan sürekli bir şey geldi mi diye kontrol mü edeceğiz, saçma olmuş. ay telefon almak da seçmek de çok zor ya hu, zaten fiyatlar ederinin üzerinde alınca kullanalım istiyoruz bir süre.

11 şubat 12:41

5. bir de kılıfla mı kullanıyorsunuz? elden çok kayıyor falan yazılmış forumlarda o zaman kılıf şart yani?

11 şubat 12:43