10 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

iş yerim hem ruh hem beden sağlığımı bozuyor dayanamıyorum?

merhaba herkese. şu an mesai servisindeyim, satış yapamadığım için mesaiye bırakıldığım bir gün sonunda, 1.5 saattir kontak kapalı bir şekilde trafikte beklerken yazıyorum bunları. muhtemelen 8’de biten mesaiden eve dönüşüm 11 gibi olacak. bana bi akıl verin lütfen dayanamıyorum artık. ay sonunda 6 ayım dolacak, çok köklü bir bankanın çağrı merkezinde çalışıyorum. aslında edebiyat mezunuyum, hatta yüksek lisans öğrencisiyim ama akademi bir türlü olmadı, bulunduğum ilde de öğretmenlik olmadı... bu yüzden bankaya girdim. her şey çok güzel başlamıştı aslında ama son 2 aydır dayanamıyorum artık, deli gibi bir satış baskısı var, 8 saat boyunca yöneticilerden gelen mailler, satış yapmazsan akşam mesaidesin diye. hala satışın yok mu diye. vertigo diye bir illete tutuldum, deli gibi baş dönmesi ve deli gibi bir kulak ağrısı. doktor stresten diyor antidepresan verdi. sürekli mobbing, gerçekten gözlerim doluyor artık yazarken. müşterilerle aram çöl iyi hiç sıkıntı yok ama satış yapamıyorum, kendim inanmadığım ürünleri millete kakalayamıyorum. ne yapacağımı bilmiyorum, paraya da ihtiyacım var başka iş bulmadan da çıkamıyorum, ben nasıl devam edeceğim burda?

1. Cvyi gören hiçbir firma mavi yakalı almıyor ki süslücüm, yoksa denedim zamanında, sen bırakır gidersin diyorlar. Maaş kötü değil, piyasaya göre özel sağlık sigortası haftada iki gün tatil filan derken fena değil ama ben her gün içim berbat bir şekilde gidiyorum işe. Sağlığımdan oluyorum bi taraftan, ama işte nerde iş bulucam bilmiyorum, ya da onlar çıkartacak...

12 mart 21:43

2. Sevgili üçüncü anonim, elbette istiyorum özelde öğretmenlik ama geçen yıl hiçbir şey çıkmamıştı. Üstelik tecrübem var ne bileyim yl var filan ama olmamıştı yani, bu yıl alım zamanı şimdi yeniden başlıyor ama o kadar ümitsizim ki bir şey çıkar mı bilmiyorum. 

Sevgili 4. Anonim, evet doktor bana araba kullanma sakın dedi. Nerde ne zaman tutacağı belli değil dedi. Antidepresanı almadım eczaneden, kullanmak istemiyorum çünkü bu şartlar değişmedikçe düzelmeyecek. Gerçekten psikolojim çok bozuldu, nasıl satış yapacağım bilmiyorum, artık yöneticiyi gördükçe midem bulanıyor yani görmek bile sinirlerimi bozmaya yetiyor. Şu an saat 22:00 ve ben hala gebzedeyim, trafik kapalı ve İzmit’e gitmeye çalışıyorum servisle.

12 mart 22:01

3. Sevgili 5. Anonim, tatiller her zaman hafta sonu değil, hafta içi de olabiliyor. 

Bilmiyorum bu hissettiğim kötü bir şey de olabilir ama, o kadar sempozyumlara filan gidip, ne bileyim bankada şıkır şıkır kıyafetlerle çalışıp müşterilerle o kadar iyi iletişim kurup, kasiyerlik mağazacılığa geri dönmek (daha önce yapmıştım) koyuyor bana. İyi değil bu düşünce biliyorum ama hissettiğim bu :( nasıl aşacağım bilmiyorum psikolojim çok bozuk...

12 mart 22:05


4. Sevgili 7. Anonim ne güzel kalbiniz var, bi nebze olsun yüzümde gülümseme yarattınız sonsuz teşekkür ederim...

Hukuk büroları ilanlarını da gördüm hatta başvurmuştum ama hep bu alanda tecrübe istedikleri için belki, geri dönüş olmadı. Ama belki bankacılık tecrübesi bazı ilanlarda işe yarar, umarım... tekrar teşekkürler <3

12 mart 22:07

5. branşınız nedir acaba? özel ders vererek bir geçiş süreci yaratabilir ve sizi mutlu edecek ve ruh sağlığınızı bu şekilde etkilemeyecek bir iş arayışına girseniz? akademi konusunda umutsuzluğunuzu çok iyi anlıyorum, öğrenciye yönelik kadro açmalar hala devam ediyor sanırım ama umarım gönlünüze göre bir şeyler bulursnuz

12 mart 22:38

6. Sevgili suslu 10+ senelik bankaciyim ne kiyafeti ne sempozyumu gozunu seveyim. Aldigin maas o sikir sikir kiyafetleri aldiginda ayin sonunu getiremeyecegin seviyede ustelik yaptigin is cok cok agir. Kendini boyle yuzeysel seylerle kandirma. Hic bir is senin sagligindan onemli degil. Demek ki bu is sana gore degil. Satis yapmak zorunda olmayacagin bir is bulman lazim. Ya yoneticilerinle acik acik konus saglik durumunu soyle bankanin baska bir bolumune gecme sansin varsa bolum degistir yada yol yakinken sektor degistir.

12 mart 23:06

7. Haklısınız hepiniz. Ben daha 6 ayımı doldurmadım bu ay sonu dolacak. İhbar tazminatına da hak kazanacağım, kendim çıkmak istemiyorum bu yüzden. Rapor vs alarak işe gitmemeye devam edersem (çünkü doktorlar kendileri veriyor, gitme dinlen stres kaynaklı hastalığın vs diyerek) beni çıkartırlar mı? 

13 mart 10:29


8. Suslucum ihbar tazminatı üç kuruş para zaten :(((

13 mart 16:09

9. Bizim brüt maaş ve ikramiye biraz yüksek süslücüm o yüzden bana çok iyi gelecek bi para hiç yoktan iyidir :(

13 mart 18:15

10. ihbar tazminatı derken anlamadım. ihbarr tazminatı, ihbar süresine uyulmadığında hak kazanılır. süreye uymazsanız siz patrona ödemek zorunda kalırsınız. aksi halde zaten onlar süreye uyacaklardır. anlamadım gerçekten.

13 mart 19:39