sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
10 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

ilişkide devamlı moral duzeltmeye çalışan toplayan birisi olmak?

süslüler maalesef beni enerji olarak cok fazla dibe çeken birisiyle beraberim. sevgilimin işi var arabasi ve evi var hala mutsuz hala şükretmeyen kargosu geç geldi diye bile morali bozan hayata pozitif bakmayan en küçük şeyleri bile büyütebilen bazen benimle bunun için tüm gün bile konuşmayan birisi. çok yoruldum zaten ben issizim küçük şehirde yasiyorum buna rağmen bile olumlu düşünmeye çalışıyorum bir de kendisine moral veriyorum takma ölüm dışında her şeye care var diye. uzun süredir yalnız yaşıyor ondan sanırım psikolojik sorunları var uyuyamıyor kafaya takinca. doktora git falan diyorum ama dinlemiyor da. bu ilişki beni aşağı çekiyor güzel şeyler duymuyorum. büyük derdi de yok anlamıyorum bu tarz insanları. ne yapmalıyım bilmiyorum.

1. değiştiremezsiniz bu insanı mizaç meselesi. gerçekten bir problemi olsaydı doktora gitmeyi reddetmezdi. bazı insanlar böyle oluyor etrafa söylenecek bir şey bulmak için bakıyorlar resmen. ben böyle biriyle asla yapamazdım hayatınızı bu insanla geçirebilir misiniz iyi düşünün.

6 aralık 17:19

2. Ay benim ünide yakın arkadaslarımdan birisi böyleydi. Gercekten insanın sinirini bozuyor sürekli bi kötü enerji kötü düsünme falan. Ve gercekten hayatında elle tutulur sorunu yok insanlar neler yasıyor. Üni bitti ve konusmuyoruz bence böyle insanlar cıkmalı hayatımızdan böyle icim darlanıp derin bir nefes ihtiyacı duyuyordum yanındayken:/

6 aralık 17:31

3. Sevgilinizi çok iyi anliyorum çünkü ben de onun gibiyim. Ama maalesef insanın elinde olan bir durum değil bu eğer sizin modunuzu çok düşürüyorsa ve olumsuz etkiliyorsa bir düşünün derim böyle bir insanla bütün bir hayat geçer mi diye. Zor ama kabul edilmesi gereken bir durum 

6 aralık 17:37


4. Evlilik gibi bir durum olursa zaten bin kere düşünürüm çünkü ben umutlu konuşmaya başladığımda da sen yapamazsin sen buraya gidemezsin ümitlenme bilmem ne diyo.

Şu an sevgili olduğumuz için sabretmeye çalışıyorum ama olay ciddi bir noktaya bağlanma durumuna gelirse bilmiyorum artık kızlar. Teşekkürler cevaplar için.

6 aralık 17:42

5. Kimsenin sizi aşagıya çekmeye hakkı yok. Yapamazsın edemezsin diyecek tonla insan var dışarda. Bir de en yakınından bunları duymak insanın hayata karşı motivasyonunu öldürür. Bir de huysuzluk bir mizaç gerçekten de değişecegini düşünmüyorum.

6 aralık 18:04

6. Sevgiliniz ayni benmis. Ben de boyleyim. Illa mutsuz olcak bir seyler bulabiliyorum

6 aralık 18:16

7. bi kere zaten her türlü sizi aşağı çeken biri var.ilişkiler niye var, insanların birbirine bir şey katabilsinler gerektiğinde yükseltebilsinler farklı bakış açıları katabilsin diye.kimse kimseyi nazlamak negatifliğini çekmek için gelmedi.hayat çok kısa ve diyorsunuz ki evlilik düşünemiyorum bile.o zaman ne vaktinizi harcıyorsunuz?dışarda sizi bekleyen başka güzellikleri kaçırıyorsunuz.kendinize karsı dürüst olun ve alışkanlıklarınız için başkaları kırılmasın diye bir ilişkiyi sürdürmeyin derim çünkü bu bahsettiğiniz de bence gayet önemli bir konu.

6 aralık 20:32


8. süslü iyi düşün bunlara değer mi sence? Senin hayatın ondan daha kıymetli. Böyle birine tam 1 yılımı verdim ben. Tatilde sırf yol çalışması yüzünden 5 dk arabayla gidemedik de yürüdük diye bütün akşamı rezil etmişti bana. Sana geleceğini söylüyorum: birazcık gülsün diye kendin olmaktan bile vazgeçeceksin ve bir gün sana gelip “sen benim için ne yaptın ki zaten” diyecek. iyi düşün. 

6 aralık 22:06

9. Benim annem böyle, bütün çocukluğum annemin depresyonu kendi canına beddualarıyla geçti. Bunun yanında dünyanın en iyisi insanı aynı zamanda yani insanı çeşit çeşit duygulara sokan bir durum. Okul bitti biteli vakit geçirmeye başladığımız için her gün kavga ediyoruz konuşa konuşa söyleye söyleye biraz değiştirdim ama hiç ellemeseydim diyorum bazen. birini değiştirmeye çalışmak iki taraf için de o kadar yıpratıcı ki. Bazen durup dururken annemle tartışmalarım aklıma geliyo ve "o öyle bi insan, onu değiştirmek için çok üstüne gittim, tartıştım, kalbini kırdım" diye üzülüyorum.

Bahsettiğiniz insan sizin sevgiliniz, yeterince bir süre uğraştığınıza inanıyorsanız artık bırakın...

Bir süre sonra ya siz ona benzeyeceksiniz, ki öyle bi insan olmak istemezsiniz ya da o size benzeyecek, bu da öyle kolay olmaz sizin daha çoook uğraşmanız lazım. iki türlü de yıpratıcı olacak. Bunu istiyor musunuz?

6 aralık 22:19

10. süslüm seni çok iyi anlıyorum ben de böyle bi ilişkiden yeni çıktım. psikolojisi gerçekten bozuk olabilir ama kimsenin seni de kendiyle beraber dibe çekmeye hakkı yok öncelikle bunu iyice düşünmelisin. belki ben fazla pozitifim bilmiyorum ama artık en saçma bişeyde bile dünyası başına yıkılan insanlara tahammülüm kalmadı. berber saçını istediği gibi kesmemiş diye bütün akşamımızı mahvetmişti ya böyle şey olabilir mi? kendini mutsuzluğa programlayan insanların yanında olmaya çalıştıkça senin çabaların da görmezden geliniyor bir süre sonra ya da ben böyleyim o da nasılsa kahrımı çekiyor moduna giriyor.

ayrılığımız daha çok yeni ben de özlüyorum onu tabi ki ama mesela bana sadece çok kötüyüm, özlüyorum, hasta oldum gibi şeyler yazıyor şu an. ee? her zaman olduğu gibi hemen kollarımı açmamı onu pışpışlamamı bekliyor ama bana nasıl olduğumu soran yok?

karışık yazmış olabilirim kusura bakma ama gerçekten çok sinirliyim kendine bunu yapma, yapana da izin verme lütfen çünkü çok değerlisin ve bunu haketmiyorsun. kimseyi değiştiremezsin, 3 yıl uğraştım benim vicdanım rahat, senin de çabalarından dolayı rahat olsun ilk defa böyle bir yorum yazıyorum aynısını yaşamasam yine dilim varmazdı ama ayrılmalısın

7 aralık 00:32