6 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

internetten pegasus bilet aldım şimdi ne yapmam gerek?

ilk defa internetten bilet aldım. internette pek bilgi bulamadım o yüzden sizlere soruyorum süslüler. şimdi aldım bileti, bilgileri falan da girdim. karttan çekilmiş ücret. bileti aldım mı şimdi? daha başka bir şey yapmam gerekiyor mu? online check-in falan diyor o ne ola ki? havaalanına gidince direkt valiz bırakma yerine mi gideceğim. n'olur beni aydınlatın pls

1. Uçuştan 24 saat önce online pegasus sitesine girerek check in yapın

1 saat önce hava alanına gidin

Pegasus bölümünü bulun

Online check in yazan bankoya gidin bavulu bırakın

Sonra ucakkkk 😊

12 şubat 20:38

2. Pegasus’un mobil uygulamasini indirin lazim olur. Oradan seyahat bilgilerimden aldiginiz biletleri gorebilirsiniz. Bilet alirken email veya tel bilgisi verdiyseniz zaten sms ve email de gelir. Ucusunuzdan 48 saat once online check in yapabilirsiniz yine uygulamasi uzerinden. Eger kabin bagaji ile gidecekseniz ve online check sirasinda online barkod da isteyin. Boylece bavul teslim etmek icin de siraya girmeden dogrudan ucaga gidersiniz. Barkodu telefonunuzdan gostermeniz gerekir.

12 şubat 20:41

3. Pegasus check in'i 72 saat önce başlıyor. Uygulamayı indirin o bayağı rahat oluyor.

12 şubat 20:47


4. online check-in yapınca valiz bırakabiliyorum değil mi? şu an rezervasyon yaptım sadece galiba.

yani şimdi online check-in yapayım. havaalanında o valiz kilosunun ölçüldüğü yere gideyim, kimlik falan istiyorlar hani. valizi bırakıp ucus kartımı alayım. doğru mudur? (yazar: tatar)

12 şubat 20:48

5. Karttan bilet ücreti çekildiye bileti almışsınız demek ki rezervasyon değil.

Online check ini yapacaksınız, ardından check in kontuarı denen bavulların tartıldığı yere gideceksiniz, bavulunuzu ve yurtdışıysa pasaport yurt içiyse kimliğinizi ve bavulu vereceksiniz.

12 şubat 20:55

6. Aynen dediğiniz gibi oluyor gayet zahmetsiz.

12 şubat 21:07