yeni
popüler
    sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    32 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

    kavak yelleri mine çok sinsiydi hatta aslının sevgilisini aldı, noldu da çok sevildi sonra, iyi arkadaş oldular?

    sabah sabah aklıma bu takıldı :(

    1. bence en az sinsi olan mineydi. aslı gibi iki yakın arkadaşını da deneyen sevgili olan biri olmadı.

    14 eylül 2018 09:56

    2. benim hatırladığım kadarıyla aslı platonik aşıktı deniz'e, denizle mine öpüşüyordu, görüşüyorlardı, aslı da üzgün üzgün bakıyordu. yanlış hatırlıyor da olabilirim ama.

    14 eylül 2018 10:04

    3. kavak yelleri yayınlanırken de küçük değildim, yıktın anonim beni :D

    14 eylül 2018 10:07

    4. aslıyla deniz sevgiliydi ya.

    14 eylül 2018 10:08

    5. ilk bölümde aslı ve deniz dost, aslı platonik. mine okula geliyor, deniz ona aşık oluyor. aslıyla sonradan sevgili olmaları bence bir şey değiştirmez, önce mine var.

    14 eylül 2018 10:12

    6. Bazen saçma sapan şeyler aklıma niye böyle takılıyor diyorum. İçimi rahatlatıyorsunuz süslüler :) 

    14 eylül 2018 10:13

    7. İlk başta Mine Deniz'i kullanmak için yani Almanya'ya geri dönmesinde Deniz'in ona aracı olmasını istemek için tamamen kullanım amaçlı Deniz'e yürüdü Deniz ilk görüşte Mine'den etkilenmişti zaten sonrasında Mine'nin bu Almanya'ya gitme planları Deniz'i kullanma olayları patlak verdi herkes öğrendi Mine de Almanya'ya gidemedi sonrasında Deniz Mine'den soğudu ama o sıra Mine yalnız kalmıştı annesiyle ilgili sıkıntıları falan vardı Deniz aşık olmamasına rağmen arkadaş olarak Mine'ye epey yardım etmişti sonrasında Deniz mezuniyette Aslı'nın tipik salınmasından sonra Aslı'yı sevmeye başladı o arada zaten Mine Deniz'e çoktan saf bir aşk duymaya başlamıştı kötü şeyler yaptı ama aşkından dolayı oldu. Hatta Aslı ve Deniz sevgiliyken Deniz Mine'yle yattı sonra Mine'nin yüzüne bakmadı... Bakma cefakar kadındır Mine... Deniz çok çektirdi Mine'ye, Efe'yle Aslı olunca da Aslı ile bir alıp veremediği kalmadı zaten Mine'nin. Sonrasında alıştılar birbirlerine öyle işte...

    Dizifilm diye site vardı ağır Mine'ciydim ilk bölümler herkes Mine'den nefret ediyordu dsfhsdjf avatar, imza, gif falan yapıyordum forumlarda dalaşlar 8.sınıftaydım sanırım hahaha

    14 eylül 2018 10:16

    8. 11. anonimim ben şunu ekleyeyim, başta Aslı ve Deniz sevgili değildi süslüm Aslı çocukluktan beri Deniz'i seviyordu küçükken küçük bir öpücük falan olmuş aralarında ama 6-7 yaşları. Deniz başta Mine'ye aşıktı mezuniyette aslı tipik bakımsız kız modundan çıkıp süslenince Deniz orada bir hallenmeye başladı Aslı'ya. Aslı varken surete gerek yoklar falan büyük büyük laflar. Mine'yle aldatınca bitti ama o mevzu.

    14 eylül 2018 10:18

    9. SORU SAHİBİ SENİN GÖNDERDİĞİN VİDEO DİZİNİN BAYA İLERLEMİŞ ZAMANLARI. İLK SEZONDA ASLI DENİZE AŞIKTI PLATONİK Bİ ŞEKİLDE. SONRA MİNE GELDİ DENİZ ONA AŞIK OLDU VE İLİŞKİLERİ OLDU. SONRA İSTANBULA TAŞINDILAR DENİZ-MİNE AYRILDI DENİZ-ASLI SEVGİLİ OLDU. GÖNDERDİĞİN VİDEO O ZAMANLARDAN.

    14 eylül 2018 10:19

    10. Ay herkes birbiriyle deneyince en sonunda kavga gürültü de bitmiştir djdkdl

    14 eylül 2018 10:21