sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
3 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

kortizonlu iğnenin şişkinliği nasıl geçer?

kortizon içeren 2 iğne vuruldum şuan kendimi çok şişkin hissediyorum. acaba bol su içmek dışında ne önerirsiniz.

1. Merhaba süslüm. Kardeşim yüksek dozda kortizon kullandı bir süre ve evet şişkinlik yapıyor sizin de dediğiniz gibi. Tedavi başlar başlamaz yediğine içtiğine dikkat etmeye başladı. Tuz tüketmemek çok önemli bu süreçte. Zaten şişkinlik oluyor, tuz tükettikçe de iyice ödem yapıyor. Size tavsiyem beslenebileceğiniz en sağlıklı şekilde beslenin. Vücut hemen atamıyor o şişkiniği maalesef. Tabii kortizonun dozu ve kullandığınız süre de göz önüne alınmalı.

20 nisan 16:11

2. Tuz yemeyin.

20 nisan 16:47

3. Cevaplarınız için cok teşekkür ederim. Bol tuz tüketirim ama azaltmayi deneyeceğim ♡

20 nisan 21:07