sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
25 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

kronik bağırsak problemi olan süslüler?

çoçukluğumdan beri kabızlık sorunu çekiyorum. afedersiniz 4 günde bir falan büyük abdeste çıkabiliyorum. bazen 4 günü de geçiyor 1 hafta. doktor ilaç verdi fakat bir etkisi olmadı.uzun vadede ilaç kullanımı da zararlı diyorlar bağırsak tembelliği yapıyormuş bağırsaklarınız ilaçsız çalışamaz hale geliyormuş ilaca sürekli bağımlı yaşamak istemem açıkçası.sizlerr bu problemi nasıl atlattınız ya da bildiğiniz etkili yöntemler var mı.

1. Nasıl besleniyorsun süslü?

20 nisan 14:27

2. Sabah yumurta zeytin çay. Akşam ev yemeği. Çorba sulu yemek. Varsa bulgur. Ekmek hiç sevmem. Arada bir meyve.

20 nisan 14:29

3. Süslü ben de böyleyim. Ben çözümü üç günde bir kayısı çayı içmede buldum, daha sık içersem bu sefer rahatsız ediyor. Benimki biraz strese bağlı, 20 gün çıkamadığım olmuştu :( bir sürü ilaç denedim ama hep kısır döngüye girdim malesef. Lavman yapıyodum bi ara yapmadan çıkamaz olmuştum sonra doktor kesti ilaçları. Sebzeyi arttırdım ben bi de her sabah hem sevdiğim için hem de rahat tuvalete çıkabilmek için bi çay bardağı ılık ballı su içiyorum. Bir de haftada bi bi kaşık doğal zeytinyağı yutuyorum. Yoksa çok zor oluyo 

20 nisan 14:35


4. süslüm oldukça normal besleniyormuşsun aslında ama benim verebileceğim tavsiye her gün yeşil çay içmek olur. ben de kabızlık yaşıyordum fakat 4-5 senedir her gün yeşil çay içerek bu sorunumu çözdüm. bunun dışında lifli gıdalar tüketmek, spor yapmaktan başka bir şey aklıma gelmedi. belki alakasız olacak ama bağırsak için yapılan yogalar var youtubeda onlara da bakabilirsiniz.

bir de sabah kahvaltı ettikten sonra tuvalete çıkmaya çalışın, oturun tuvalette bir süre ama kendinizi çok kasmayın çünkü o zaman da hemoroid problemi olabilir.

20 nisan 14:36

5. Ayy anonim 3 çok geçmiş olsun canım. Bende de gaz sıkışması olmuştu 15 gün kadar çıkamadım patlıcak gibi oldu resmen lama banada yaptılar. Bu arada zeytinyağı aç karnına çok faydalı diye bende duydum deneyebilirim.

20 nisan 14:40

6. Süslü zeytinyağı gerçekten çok faydalı. Tadını sevmiyosan limon sık üstüne bi yemek kaşığı ye gerçekten iyi geliyo valla ben de patlayacak gibi oluyorum :( 

20 nisan 14:41

7. Tatlım spor yapmaya pek vaktim olmuyor ne yazık ki. Yürümeyi seviyorum lakin üni son senem başımı kaldıramıyorum. Bağırsakların kilo alıp vermede bir ilişkisi var mı bilmem ama 8 kilo aldım valla bu sene

20 nisan 14:42

8. Kayısı çayını ilk defa duydum valla sağolun süslü. Kuru kayısı, gün kurusu yedim ama fayda etmedi. İncir de faydalı diyorlar ama kilosu da hesaplı değil açıkçası

20 nisan 14:44

9. Herbalife çayıyla rahatladım ben. Neler içtim probiyotikler, kefirler, ilaçlar, kayısısı inciri.. bu çayı sadece 1 ay kullandım. Ondan sonra bıraktım. Hergün tuvalete gider oldum. Hala daha da bozulmadı.

20 nisan 14:44

10. Nerden temin ettim bu çayı süslüm

20 nisan 14:45