5 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

kyk da yatağımın üstündeki örtüye karışıyorlar ?

süslüler kyk nin verdiği yorgani neresini kullanıyorum bir de oda çok aşırı tozlu oluyor yatağımın üstüne yatak örtüsü örtüyorum takdir edersiniz ki alerji hastasiyim ve 6 kişinin kaldığı oda tozdan geçilmiyor . arkadaşım temizlikçi görevini yapmıyor diye şikayete gittiğinde müdür yardımcısı gelmiş odaya bakmış sonra hemen benim örtüme kızmış böyle bir şey kullanmaz vs diye. gidip konuşacağım ama ne tepki verir bilemiyorum sizce haklılık payım yok mu? üstündeki örtünün onlara ne zararı var.yatak örtüsüz durur mu ya.

1. Güzelce açıklayın böyle böyle alerjim var, tozdan nefes alamıyorum hatta bi ara ambulansı çağıracaklardı vs diye. Gözü korkar izin verir. 

12 ocak 10:50

2. Ay çok teşekkür ederim arkadaşlar :)

12 ocak 11:47

3. Ne yazik ki kyk kafasi cok ayri bir sey. Ben 1yil kykda kalmistim universitenin ilk yili ve cok ilginc bir yil oldu benim icin. Ha sonraki ozel yurtlarimdan daha iyiydi ama o baska konu. Komodin uzerindeki esyalara karisiyorlardi bizde. Surekli burasi sizin eviniz degil burayi eviniz olarak gormeyin duzenini bozup degistiremezsiniz deniyordu. O yuzden konusmak falam yerine kullanmak istediginiz ortuyu onlarin verdigi pike altina sermenizi oneririm. Bosuna caniniz sıkılmasin

12 ocak 12:33


4. Konuşmaya ne gerek var ya aynen yukarıdaki arkadaşın dediği gibi he he diyip aynen devam. Hayattaki mottonuz bu olsun. Heee heee sonra aynen devam. Öteki türlü sinir hastası olursunuz benden söylemesi. 

12 ocak 12:35

5. Yatağımızın üzerine örtü verseler sorun yok ama vermiyorlar bir gün sermedim inanın yorganın içi toz yuvası hapşırmaktan uyuyamadım. Sağlığım için dediğiniz gibi yapacağım, duymazdan geleceğim onları

12 ocak 16:06