14 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

merhaba süslüler.merkür retrosunda neler yaşadınız?

ben merkür retrosu olduğunu da,etkilerini de buradan okuyup öğrendim ve şok oldum.gerçekten iki tane eski sevgilim döndü ve aylardır konuşmuyorduk,bi de iletişimden kaynaklanan bir problem yaşadım.siz bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz? retro sonrası neler yapmalıyız? astrolojiye ilgili süslüleri bekliyorum :)

1. ben de şimdi baktım bugün retro'nun son günüymüş retro bitince ne olacak acaba ilgilenen süslüleri bekliyorum takipteyim .d

15 nisan 19:31

2. Eski sevgilim döndü. Biraz konuşup tekrar bitirdik. Birkaç hafta sonra yine yazdı, yine konuştuk. Retronun sonuna geldik galiba, çocuk eski haline döndü. Tamamen bitirdik

15 nisan 19:31

3. bir de yorum yapayım bari 1. anon ben. flörtümle aram bozuldu benim yengeç erkeği o ve manyadı bu retro döneminde psikolojisi bozulmuş beyefendinin canı hiçbir şey yapmak istemiyormuş umursamazlık gelmiş falan filan. şimdi retro bitince köpek gibi döner mi acaba????? .d benim içinse sıradan geçti (oğlak)

15 nisan 19:33


4. Bizde teknolojik aletlerle sıkıntılar oldu. Annem her gün yürüdüğü yolda düştü ve telefonu kırıldı çalışmadı yenisini aldık. 8 yıldır taş gibi çalışan laptop bi anda açılmadı. Bunların hepsi retronun bitişine denk geldi ve bildiğim kadarıyla bitiş süreci daha sancılı geçiyomuş

15 nisan 19:37

5. ben normal hayatımdan farklı hiçbir şey yaşamadım.

15 nisan 19:40

6. eski flortlerim, hayatimin aski ve eski sevgilim yazdi. bereketli bir retroydu :d herkesle ama herkesle kavga ettim bu donemde. en iyi anlastigim kisilerle bile sac basa giricek duruma geldim. sarj aletim calisirken hic calismamaya basladi, yarim saat ugrasak hayata dondurdum sukur ki. 

15 nisan 19:43

7. Ayy süslüler eski sevgililerimden biri başak burcu, sıkıntı yaşadığım flörtüm de başak burcu.başak burçlarını baya derinden etkiledi galiba?

Ben de bitiminin çok sancılı geçtiğini duydum ama 17sinde bitiyor,etkileri de ancak 1-2 haftaya geçer diye okuduğum da oldu.siz ne düşünüyorsunuz?

15 nisan 19:45


8. Valla ben hic anlamam retrodan falan, belli basli kaziklar yedim ama su son bir haftada hakli olmama ragmen. Bilen bir yetkili kisi varsa yay burcuna etkilerini yazabilir mi :dd yoksa hayat yazim buymus diyip gecicem artik

15 nisan 19:47

9. 15inde bitmiyor muydu ya?:/

15 nisan 20:15

10. en yakın 2 arkadaşımla tamamen ipleri kopardık

benim çocuk bi tuhaflaştı

her şeyi erteledim bugun bir çalışma telaşı sardı o yüzden

merkür yavaş ya

15 nisan 20:29