3 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

merhaba süslüler, zoretanin tedavimin ilk ayını bitirdim, alt ve ast değerlerim yüksek çıktı?

doktor ilaca 15 gün ara verdi, 15 gün sonra tekrar kan tahlili yapılacak ona göre ilaç yazacak. eğer yazarsa da ilacı 15 gün daha kullanıp gideceğim ve bu kez de değerlerim yüksek çıkarsa ilacı keseceğini söyledi.çok moralim bozuldu ilk aydan böyle olmasına.akne tedavisi görüp aynı sorunla karşılaşanlar var mı, değerleriniz sonrasında düştü mü, neler yaptınız? ya da enzimleri yüksek çıktığı için ilacı bırakanlar oldu mu merak ediyorum süslüler.

1. Tolere edememiş vücudun. Bu ilaçlar masum değil zaten. Yapacak bir şey yok.

8 kasım 15:24

2. Bazı kişilerde karaciğeri ciddi etkilediği için her ay takip ediliyor zaten bu ilacı kullananlar. Herkes aynı şekilde tolere edemiyor ne yazık ki. Umarım devam edebilirsiniz ama edemezseniz de yapacak bi şey yok süslü, başka bi şey olmasın

8 kasım 15:46

3. 1.anonim, teşekkürler süslü, haklısın.

(yazar: Mianserin) Haklısın tabii ki öyle süslüm ama insan başlayınca bitirmek de istiyor bir de uzun yıllardır muzdabirim:( Ve teşekkür ederim süslü, umarım umarım devam ederim.

8 kasım 17:16