sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
6 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

mezuniyet fotoğraf çekimine katılmalı mıyım?

süslüler sınıfla pek bir bağlantım yok sonradan geldiğim için. ama sınıf beni tanır ben sınıfı tanırım, merhaba merhaba. bir iki kızla da havadan sudan sohbetler falan. öyle samimi olduğum ya da oturup kahve içtiğim kimse yok sınıftan. dersten derse gidiyorum açıkçası. ankaramezuniyetle anlaşmış bizim sınıf. toplu fotoğraf çekimine katılsam mı katılmasam mı bilemedim. sonuçta bir kez üniversiteden mezun oluyorum ama bi yandan da bir daha zar zor göreceğim insanlarla toplu fotoğraf çekimi yaptırmış olucam. hocalarla da çekim olacak önce anıtkabir sonrasında okula geçilip sınıf artı hocalı fotoğraflar olacak. açıkçası çekiniyorum yani herkes orda kankalarıyla storyler fotoğraflar yapdırırkrn ben tek başıma mı duracağım bilmiyorum. gerçi story çekmelik zamanları olacak mı onu da bilemiyorum ama yine de tuhaf durmaz mıyım? niye gelmiş demezler tabii ki, dışlanma gibi durumum da söz konusu olmaz ama bilemedim.  bir de zaten kendi arkadaş grubumla mezuniyet foto çekimi yapacağız 4 kişilik bir grubuz. buna gerek var mı acaba

1. ben olsam 4 kişilik grubumla dış çekim yapardım

15 mayıs 23:12

2. eğer canın istiyorsa git çekil tabi ama adettendir diyip çekilmeyi düşünüyosan çekilme ben lisede gitmedim sınıftakilerle de yakındım yani ama kimse dönüp bakmıyor o mezuniyet fotograflarına sınıfta çekilen saçma sapan pozlara bakıyoz :d

15 mayıs 23:12

3. İçinden gelmiyorsa gitme 0 pişmanlık.

15 mayıs 23:13


4. ben gitmedim üniversitede hatırlamayı isteyeceğim kimse yoktu. başka bi bölümden çok samimi olduğum bi arkadaşımla gittik fotoğrafçıya, bir tek başımıza bir de birlikte fotoğraf çektirdik. sonuçta kepli fotomuz oldu mu oldu. sonrasında da hiç pişman olmadım.

16 mayıs 01:00

5. Üniversitde toplu fotoğraf mı oluyormuş

16 mayıs 01:01

6. ben gitmedim üniversitede hatırlamayı isteyeceğim kimse yoktu. başka bi bölümden çok samimi olduğum bi arkadaşımla gittik fotoğrafçıya, bir tek başımıza bir de birlikte fotoğraf çektirdik. sonuçta kepli fotomuz oldu mu oldu. sonrasında da hiç pişman olmadım.

16 mayıs 01:01