5 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

powerplate e giden süslüler işe yarıyor mu?

haziran sonuna kadar kalçalarımın incelmesi gerekiyor, aldı başını gidiyorlar ve düğünüme az kaldı. spor yapıp yediklerime dikkat ederken yanında powerplate de işe yarar mı? tşk

1. üstünde gerçekten terleyecek şekilde hazırlanmış yani hocanın gösterdiği sizin çalışmasını istediğiniz bölge için olan hareketleri, üstüne de en az 30 dk kardiyo yaparak desteklerseniz işe yarar. zaten seans 30 dk bir 30 dk da kardiyo derken 1 saatte işinizi bitirip çıkmak için gayet güzel bir program. yalnız bazı kişilerde şöyle bir yanılgı var ben üstüne çıkarım o beni titreştirdikçe olur bu iş zannedip de geliyorlar. tamam alet vibrasyon tekniği ile çalışıyor ama üzerinde hareket etmek bu sayede de yapılan hareketten max fayda sağlama gibi bir amacı var. seansın son iki ile beş dakikası masaj yerine geçiyor ama yapılan hareketlerin doğru seçilerek hakkıyla yapılması çok önemli. amacına uygun ve de doğru kullanırsanız faydası oluyor. zaten önce başlangıç için bir 10 seans alıp denersiniz. baktınız hoşunuza gitti ben bu şekilde verim aldım derseniz bir 10 seanslık paket daha alarak devam edersiniz. yalnız uygulamanın mutlaka bir spor salonunda sertifikalı bir eğitmen eşliğinde yaptırılması çok önemli. güzellik salonlarında sertifikasız kişiler tarafından yalnızca masaj aleti sanılarak da kullanılıyor çünkü. aletin çalışma prensibini bilmek sadece belli güçte titreşim vermeyle olmuyor yani bu iş onu da söyleyeyim.

16 nisan 12:09

2. 12 seans 300 tl fiyat aldım normal mi sizce süslü

16 nisan 13:51

3. ben birkaç yıl önce o fiyatın biraz üstüne 10 seans alıyordum. kampanya yapmış olabilirler belki yaza giriş nedeniyle o yüzden bana uygun geldi doğrusu.

16 nisan 14:13


4. valla çok teşekkür ederim son bir sorum daha olacak, bazı insanlar 4 5 gün heryerimiz titredi kendimize gelemedik yazmış böyle bir şey yaşadınız mı sonrasında (yazar: nilll)

16 nisan 15:17

5. rica ederim anonim, nasıl 4-5 gün her yerimiz titredi kendimize gelemedik onu diyenler tam olarak ne yaşadı da bunu dedi bilemiyorum ama ben öyle bir şey yaşamadım. o titreşimin belli dereceleri var ona göre veriliyor. bir problem olursa diye ilk seanslarda yavaş gidilip sonra sizin tepkinize göre artırılır üstünde hareketleri yapabileceğiniz şekilde. en son da kasları rahatlatmak için titreşim seviyesi düşürülerek pilates topu yardımıyla masaj yapılarak seans bitirilir. nasıl ki program bittiğinde stretching yapıyoruz onun gibi düşünebilirsiniz bu aşamayı. o yüzden işinin uzmanı bu alanda sertifikalı ve tecrübeli bir eğitmen çok önemli zaten.

16 nisan 17:03