60 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

regl iken seks yapmak??????????

süslüler merhaba. öncelikle derdini seveyim falan diyebilirsiniz, vurmayın. bugün reglimin 3. günü sevgilimle görüşücez. yani bugün ufukta seks gözüküyor ama regliyim. yani ve bugün yapamazsak eğer yaklaşık 1 ay falan yapamıcaz hem yoğunluktan, hemde ortamdan kaynaklı. regl iken ilişkiye giren oldu mu aranızda nasıldı? yani daha ağrılı sancılı falan da oluyor mu? sizce ne yapmalıyım? çünkü daha sonrası için 1 ay çok uzun bir süre:( akıl verirseniz çok mutlu olurum:)

1. peki neden, ne gibi bir şeyi var?

14 haziran 08:58

2. hiçbişi olmaz yap gitsin ama tabii prezervatif kullanın mutlaka, hele son günüyse hafif kanama olur bişi olmaz bence.

14 haziran 09:00

3. Yapmayın. Çok ağrılı oluyor ve vücudunuzun en hassas zamanı. Mikrop kapmaya, ağırlanmaya en müsait zamanı. 1 aydan bir şey olmaz. Daha sonra sıkıntı çekeceksiniz. Bu arada o kanlı görüntüde hiçbir erkeğin zevk alarak sevişeceğini keza kadının da zevkten öleceğini sanmıyorum. Hem kötü bir görüntü, hem hassas hem de ağrılı 

14 haziran 09:04


4. 3. anonim zaten her zaman korunuyoruz. ilk 2 gün çok oluyor sonra az az oluyor benim. ağrım da yok şuan. 4. anonim, teşekkür ederim acılı olduğunu söylediğin için ama çok kanamam yok bugün öyle tiksincek zevk alınmıcak bir şey yok ilk gün falan olsa zaten sormazdım bile. 1 ay olamayacak diye acaba mı dedim ondan

14 haziran 09:07

5. ay saçmalamayın lütfen ya.regl döneminde vücut mikrop kapmaya fazla yatkın oluyor.şu an olmazsa bir ay yapamam diye sağlıksız işler yapmamalısınız kesinlikle bir araştırın

14 haziran 09:10

6. yapmayalım o zaman ya riske atmayın diyosunuz, peki teşekkürler süslü

14 haziran 09:11

7. aynen süslü sağlık bu araştırın mutlaka doktorlar falan sakın diyor resmen

14 haziran 09:21


8. ya gözünüzü seveyim tuhaf tuhaf konuşmayın. reglken mikrop kapacağınız kişiden normalde de kaparsınız zaten. normal zamanda ne kadar dikkat ediyorsanız o kadar dikkat edin, kondom kullanın, altınıza da bir havlu serin. Bu kadar. Herkesin döngüsü birbirinden farklı. reglden tiksiniyorsa adam gidip köşede oturabilir ayrıca. 

aynen devam, şüpheye düşmeyin. 

14 haziran 09:21

9. evet bende onu düşündüm. normalde de sevgilimle seks yapıyoruz ama mikrop olmuyor. zaten hep korunuyoruz süslüler. alta havlu sermek aklıma gelmemişti haklısın süslü. ama mikrop olayı da kafamı karıştırdı bilemedim

14 haziran 09:30

10. rahim açık ve savunmasız şu an her zamanla aynı şey değil. Siz bilirsiniz ama mikrop kapabilirsiniz. Ayrıca Kusura bakmayın politically correct olamayacağım hiç, bildiğiniz iğrenç bence.

14 haziran 09:39