sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    12 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

    süslüler annemin 5 yegeni var ama biriyle o kadar ilgileniyo ki kendi annesi babası o kadar ilgilenmiyo annesi sürekli atıp atıp gidiyo kac?

    kere dedim enayi misin sen bakma su cocuga falan diye ama okula gidiyorum bana diyolar ki su etkınlık var annenın haberi olsun diye ordakiler bile alısmıs kendi annesi calisiyo ama annem sanki kendi cocugu gibi ilgileniyo bıktım artık kac kere kavga ettik bu yuzden kac kere kustuk sızce ne yapmaliyim?

    1. ya kusura bakmayın ama içiniz hasetle dolu gibi geldi bana. 4 yaşındaki sabinin size ne zararı olabilir? Anneniz de seviyor demek ki ilgilenmeyi. Neden rahatsız oluyorsunuz ki bundan?  annemin bunca içli dışlı olduğu, ailesinin ilgilenmediği küçük bir çocuk akrabamız olsa muhtemelen  ben ondan da çok ilgilenirdim. 

    ne için kavga ediyorsunuz onu da hiç anlamadım. Kaç yaşına gelmişsiniz içiniz kin dolu. 

    21 mayıs 15:16

    2. süslü anlamadığım yerler oldu. Annesi babası çalışıyor demişsiniz o süre içinde çocuğa bakan biri var mı yoksa sabah işe giderken size bırakılıp akşam mı alınıyor çocuk? Yeğeni dediğiniz dayınızın/teyzenizin torunu mu? Anneniz sizin tepkilerinize ne şekilde cevaplar veriyor? Ben kendi açımdan düşünecek olursam annem 56 yaşında, çocuğun annesine ben annemin yorulmasını istemiyorum ama annem bazen kıyamıyor falan derdim. Annemi de bir süre meşgul ederdim, şuraya gidelim buraya gidelim şeklinde

    21 mayıs 15:18

    3. soru sahibi o kadar haklısın ki seni en iyi ben anlarım, daha kötü bir durumda kalmıştım çünkü.

    21 mayıs 15:24


    4. Küçük bir çocuk olduğunu ve bakıma muhtaç olduğunu hatırlayın. Her zaman bakım veren kişi anne olmuyor. Anneniz ise emin olun çocuk büyüdükçe anlayacak kendisi baktığı halde anne babasına düşkün olduğunu yeri geldiğinde annenizi düşünmediğini görecek, yeğeninizin anne babasının "aman sanki ne yaptın " tavırlarını görecek. bunun gibi etrafımda çok örnek oldu emeklerinin küçümsenmesi annenizi vazgeçirecektir

    21 mayıs 15:29

    5. Ay ürkütücü derede bir öfkeniz var hanımefendi sakinleşin koskoca kadın yeğenini sever bakar bu kadar kol bacak yolmalık bir durum yok ortada . Öyle bir anlatıyorsunuz ki sanki sizin rızkınızı yiyor 4 yaşındaki çocuk

    21 mayıs 15:30

    6. ben hala sinirden ağlama bacakları çizme kavge etme olayının gereksiz abartı olduğunu düşünüyorum. Annenizin emeğini kullandıklarını düşünüyorsanız bunu söylersiniz annenize “bak annesi senin kadar ilgilenmiyor yıpratma kendini “ diye. Gerçekten böyle olduğunu düşünürse kendi sınırını koyar zaten.

    Hayır olayın sizle ne alakası var onu da anlamış değilim. Koca kadın, siz de yetişkin ya da yetişkin olmaya yakın bir insansınızdır yaşınızı bilmiyorum ama. 

    Bu sinir krizleri falan ne bileyim 7-8 yaşında olsanız anlıycam da gereksiz.

    21 mayıs 15:33

    7. Aklima dilber hala’ya birakilan bebek geldi, burhan’i falan uyutmamisti tum apartman aglamasindan dolayi cocuga dusman olmuslardi :) bu ornek beki keyfinizi yerine getirir oncelikle suslucum izlemdiyseniz izleyin biraz da olsa su an gulersinuz belki.

    Ve benim yorumum, annelerimiz bazen bir ugras ariyorlar. Bu yasta kendilerini yeterli hissetmek icin ve bunu kantlamak icin yegenine bakmak onun icin iyi bile geliyordur belki. Stres atiyor, kendini yeterli hissediyor veya egosu tatmin oluyordur bu sekilde belki de. 

    Hani diyorum biraz karismsaniz, zaten bakti ki cok yoruldu bunaldi kendisi el koyar duruma diye dusunuyorum.

    21 mayıs 15:38

    8. Ay bence ruhsal problemleriniz var sinirden bacak çizmek ne ya kötüsünüz düpedüz

    21 mayıs 15:45

    9. Geçen hafta anneanneni sormuştun bu hafta sıra kuzende mi?

    21 mayıs 15:45

    10. Süslü iyi niyetinizi anlıyorum,çıkış noktanız çok haklı , annenizin yorulup uğraşıp hatta bel ki sizi ihmal etmesine sebep de olsa bacaklarınızı yırtıcak duruma gelmemeliydiniz. Olayı bir probleme dönüştürmüşsünüz. Annenizden ziyade direk dayınız ve yengenizle görüşüp annenizin çok yorulduğunu yıprandığını ve çocuğa bağlandığını onun üzülmemesi için kendilerinin biraz daha sorumluluk alması gerektiğini konusmalısınız.

    21 mayıs 16:03