sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
6 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

süslüler siz olsaydiniz ne düşünürdünüz?

soru yorumda, yaziyorum hemen

1. Yatakta istemedigim rahat etmedigim bi durum var. Erkek arkadasima istemedigimi belirttim kabul etmedi basta surati dustu sonrada niye otorite sen olmak zorundasin neden senin dedigin olmak zorunda dedi. Valla asiri sogudum bencil bir ayi degilde ne, ne dusunmeliyim ki yani bu tavrinin oluru var mi allahaskina. Siz bu konulari nasil cozuyorsunuz ya da partneriniz nasil davraniyor

23 nisan 22:04

2. Sen de onun hoşlanmayacağı bir şey teklif et bakalım nasıl hissedecek? 

23 nisan 22:06

3. istemediğiniz durumun ne olduğunu söylerseniz daha obektif yorumlar yapabiliriz süslü.

23 nisan 22:10


4. Kizlar biliyorum anonim kimligimizin altindayiz ama söylemek istemiyorum. Biliyorum ki konu cok baska yerlere kayacak. Cinsellikte hoşlanmadigim bir durum var ve sebeplerini acikladim ona buna rağmen aynı sekilde davranmaya devam ediyor sırf ona mantıklı gelmedigi ve her zaman daha fazlasini istedigi icin. Ne kadar yorum yaparsiniz bilemem ama yapanlara simdiden teşekkürler.

23 nisan 22:16

5. bilmeden yorum yapılmaz cinsellik deniz derya ne bilelim hangi noktada bir şey istiyor sizden? bir de bencillik olarak bakmak çok doğru değil sizin istemiyor oluşunuz da biraz bencillik oluyor bazı durumlarda. o yüzden yorum yapmak mümkün değil sorry.

23 nisan 22:22

6. Bu konular 'niye senin istedigin olmak zorunda' denilecek meseleler degil. Ortada 2 secenek olur, siz birini istersiniz, sevgiliniz öbürünü ister ama her iki secenek de sizi rahatsiz etmez; o zaman niye senin istedigin olmak zorunda denir. bir taraf rahatsiz olurken boyle bir tartisma mevzusu dahi olamaz. Buna taciz deniyor.

Bu tartisma aklima şeyi getirdi, 19 yasinda bir sevgilimden ayrilmaya çalışırken bana 'niye senin dedigin oluyor ki ben anlamiyorum, ben ayrilmak istemiyorum' demisti ahdhdbsnsn sirf sen istiyorsun diye sevgilin olmaya devam mi edeyim demistim. Salak.

23 nisan 22:27