yeni
    8 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

sapancada ng otelde kalan var mıdır?

eşimin doğum günü için rezervazsyon yaptırmayı düşündüm, ancak kararsız kaldım, sapanca gölüne 1km mesafedeymiş.. spa olanakları, otelin genel görünümü güzel ancak kimi yorumda parasına değmez diyen var, kimisi de çok memnun kalmış. ne yapsam bilemedim, bursadan gideceğiz. başka önerisi olan var mıdır? ağvayı düşündüm ama orası da hep butik oteller ayrıca beğendiğim oteller de aşağı yukarı sapancadaki ile aynı fiyat.

1. richmond olmasin da kesinlikle baska yerlere bakin.

20 mart 2019 11:58

2. ben esimle richmond da kaldim. inanilmaz kotu bir deneyimdi. otelin pozisyonu cok guzel. gole sifir ama bunun disinda baska bir ozelligi de yok. arabaniz varsa rahat rahat gezerseniz amaciniz buysa. yoksa problem olur. genel olarak ben begenmemistim. cunku olay havuzu falan kullanmaksa zaten bunu her yerde yapabiliyorsunuz. biz huzur bulmaya diye gidip sinir hastasi olarak donduk. richmonda bakarsaniz kesinlikle uzak durun.

20 mart 2019 12:01

3. Fleurdelacour cok tesekkür ederim, dediğiniz otele de bakmıştım konumu çok daha güzeldi göl kenarında olması büyük avantaj, ancak yarım pansiyon fiyatı diğer otele göre daha fazla olunca elemiştim. Tatilinizin kötü geçmesi üzücü, sizin tavsiyelerinize güvenirim severek takip ediyorum yazdıklarınızı, teşekkürler.

20 mart 2019 12:25

4. evet süslü konumu çok güzel ama öyle bir dizaynı var ki otelin bütün odaları otel barının olduğu kısma açılıyor. yani kapıdan çıktığınızda o katın balkonundasınız ve  komple üstten barı görebiliyorsunuz. dolayısıyla barda içen sohbet eden insanların tüm konuşmaları odanızın içinden rahatlıkla duyuluyor. hatta bizim odamızı başka birine verdikleri için bizi bar katındaki odaya verdiler ki biz balayına çıkmadan önce düğün yorgunluğunu atalım diye 4 günlüğüne gitmiştik. insanların sohbetleri odanın içinde. en kötüsü de duştan çıktım, eşim de restorana gitmek için kapıyı açtı. bardaki insanlarla resmen göz göze geldim ya. bornozlu halimle onlar içeri bakıyor ben onlara bakıyorum. hadi bunu geçtim. spa hotel olduğu için ufak bir servet karşılığında masaj yaptırayım dedim. sinirlerim yatışsın diye. taylandlı bir kadın masaja başladı ama canım yanıyor. söylüyorum anlamıyor da. sıktım dişimi de masaj bitti. ucuz bir şey olsa kalkıp giderdim de bi ton para ödedim diye sonuna kadar gittim. kafama etselerdi de gitmeseydim. masajdan yarım saat sonra sırt ağrısı çekmeye başladım. uyuyunca geçer diye düşündüm çünkü masajı ayda yılda bir yaptıran insanım. alışkın değilim diye olduğunu düşündüm. ertesi sabah kalktığımda kollarımı hareket ettiremiyordum. sırtımın hareket ettiği her an bıçak gibi bir ağrı saplanıyordu. o kadar kötü duruma geldim ki en son kıyafetlerimi ayakkabılarımı eşim giydiriyordu. hareket kabiliyetim sıfırlandı resmen. acıdan ağlıyordum. rahatlayalım diye gittiğimiz hotel benim 3 gün boyunca bu acıyı çekmeme sebep oldu. artık eğitim mi vermediler kadına doğru düzgün bilmiyorum. zaten 4 gün diye gitmiştik. son gün de biraz daha hareket eder konuma gelince maşukiyeye falan gittik. o yüzden benim için richmond nua and wellness(!) = kabus. paranızın bir kuruşuna değmeyecek bir yer. bir de dalga geçer gibi bir daha geldiğinizde indirim yaparız size dediler. ben bir daha oraya adım atar mıyım ya? beni deli şeetmedi herhalde.

neyse çok dolduğumdan uzattım ama richmondı tercih etmek isteyenler için bir uuyarı notu bırakmak istedim. bedava da verseler gitmem o otele daha. sakın ola siz de gitmeyin.

güzel sözleriniz için de ayrıca teşekkür ederim :)

20 mart 2019 12:50

5. Büyük talihsizlik gerçekten 😐 bir uyarı yazısı olarak kalsın, gitmek isteyenler bir daha düşünür belki :)

20 mart 2019 13:51

6. Tesis güzel,yemekler güzel ancak çok çocuk var ve profil muhafazakar yeni türkiye profili ağırlıklı.

21 mart 2019 11:55

7. Ahh bu çocuksuz otel konseptleri neden yaygınlaşmadı 🙈🤦🏻‍♀️ Çok teşekkür ederim fikir verdiğiniz için.