sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
30 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

sesten rahatsız oluyorum ?

ne yapmalıyım bunun için. üstüne gitmeye calısıyorum ama sinirlerim bozuluyor. annemgil suan tv izlerken mısır yiyor ve ben delirmek üzereyim nefret ediyorum suan onlardan :( ve tv nin sesi asırı yüksek bundan da rahatsız oluyorum. kısın diyorum kısmıyorlar böyle seviyolarmış. böyle şeyler benim hayat kalitemi düşürüyor. sizce üstüne gidersem mi aşarım ? yoksa üstüne gitmem anlamsız mı kaçıyım mı hep

1. sakinliği seviyorum bu da ayrı bir konu. bi de mizofoni denen şey var bunun üstüne. allah askına ben aştım diyen söylesin nolur

10 şubat 22:46

2. aşamadım. asıl sorun rahatsız olmayanlarda bence.

10 şubat 22:51

3. ben de aşamadım maalesef. üzerine gitmek de kendini çekmek de işe yaramıyor

10 şubat 22:53

4. :d ilginç bir bakış açısı :d 1.5 saattir hızlı hızlı mısır yiyor. ben de kendi kendimi yiyorum. aşamıcam sanırım.

10 şubat 22:54

5. Aynı sorunu yaşıyorum maalesef. Zaten yeterince zor değilmiş gibi, bir de ailenin anlayış göstermeyip “kurtul şu takıntılarından” demesi... Gerçekten çok zor, anca yaşayan bilir. 

Soruya gelince, zamanında araştırmıştım. Hatta YouTubeda bir adam vardı. Kızında bu hastalık var diye çözüm yolu arıyordu. Ya kendisi doktordu ya da çevresinde danışabileceği çok doktor vardı. Ama bir çaresini bulamamışlardı henüz. Sadece ses duyulduğu andaki öfkeyi kontrol altında tutmaya yönelik ilaçlar veriliyor. Onlar da misafonyayla ilgili değil zaten. 

10 şubat 22:55

6. anlayan birilerini görmek iyi geldi. takmıyolar takmadıkça nefret ediyorum resmen. ama sakin kalıyorum, yani öfke kontrolüm var.

10 şubat 22:58

7. Bende de aynısı var:( avm’lerde başım ağrıyor. Hele en üst kat yemek yenen bölüm var ya o insan sesleri migrenimi azdırıyor. Orda yemek yedikten sonra arkadaşlarıma nolur gidelim burdan bi kafeye otururuz bayılcam dedim. Ne Nazlılığım ne şımarıklığım kaldı. Anlamıyor insanlar. 

10 şubat 23:02

8. ben çok dillendirmiyorum. öyle diyen olursa da gıcık olurum ayrıca :d bi saygı duy be :(

ama aileme her gün söylemiş oluyorum hele anneme. çünkü bişeyler yedikten sonra bi de ağzını şapırdatıyo temizliyo. git fırçala diyorum dayanamıyorum o şapırtı sesine.

sanki sürekli bişeyler tetikliyor iyice. eskiden bu kadar gıcık olmazdım. yüksek sesli tv den zor vazgeçirdim komsulara gidecek diye.

işe girince psikologa gitmeyi düşünüyorum ama hiç faydası olacağını sanmıyorum. insanların yapmaması gerek gibi hissediyorum ayrıca

10 şubat 23:07

9. Bu bir hastalık, karışık bir ismi vardı unuttum. Ben de birinin yemek yemesine dayanamam mesela ama gidip yardım almayı denemedim 

10 şubat 23:12

10. mizofoni işte süslücüm

10 şubat 23:14