sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    17 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

    sevgililerinizle whatsapp'da nasıl konuşuyorsunuz?

    bahsetmek istediğim şey, mesela sizs durduk yere öpiyim mi seni, ver bi dudak ya da yalarım falan diyor mu :d yoksa benimki mi çok ileri gidiyor ya

    1. bu üslupla olmadı, seksting tarzı konuşmalarımız da yok yani uzayan ama çok özleyince falan seni görünce öyle bi öpücem ki falan diye söylüyoruz. ya da mesela yeni ruj aldım diyorum işte diyor ki, sen sür ben de tadına bakayım gelince gibi. :D ama işte yalarım falan hayır.

    9 şubat 23:33

    2. süslü o zaman benimki çok hızlı ya. daha yeni bir de 2 ay oldu olmadı. bugün konuşurken aşkım dedim bana kızdığı için sşdhsldb sonra dedi ki ısırırım ağzını. bu tamam da geçen gün durduk yere yerim seni dedi, sonra yalarım falan demeye başladı. tepki gösterince seni kızdırmaya çalışıyorum dedi. anlamıyorum ben mi abartıyorum yoksa normal mi bu

    9 şubat 23:35

    3. yerim seni falan normal de yalarımın benim için hiçbir oluru yok yani olay şu ki seksepalitesi olan da bir şey değil bana kalırsa. :D hani abazanca gibi. kamyoncuların yalarun demesini hatırlatıyo bana resmen libidokiller. :D

    2 ay benim için de hızlı ama bazıları için olmayabilir ama siz rahatsız oluyorsanız olmaması gerekiyor. ben çok kapalıydım bu tarz konulara ve ilişkimin başlarında belki 2 aydı o da erkek arkadaşım da bana da sevmediğim bir şey söyledi o zaman. çok rahatsız oldum ve söyledim bir daha da yapmadı. ama artık ona alıştım yaşım çok büyüdü bu ayarlarda oluyor bizde ama seksting de yapmam. o kısım sizle alakalı yani. rahatsız oluyorsanız yapmaması gerek.

    9 şubat 23:40


    4. süslü bence de öyle işte. ben daha önce rahatsız olduğumu söyledim, o dönemde başka sorunlarda vardı çok sert tepkiler vermiştim. şu an o beni kıvrandırıyor. kırmadan nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ki şu an.

    9 şubat 23:41

    5. bence bu tarz konularda sınırınız netse net şekilde ifade etmelisiniz yani sapık mısın iğrençsin gibi tabii ki olmaz ama ''ben bunlardan hoşlanmıyorum, henüz erken olduğunu düşünüyorum, sen böyle yapınca kendimi kötü hissediyorum, olay kızmak değil beni kızdırman değil olay benim rahatsız ve huzursuz olmam'' şeklinde net bir tavırla söylemek gerekiyor bana kalırsa. çünkü bu sınırlarla alakalı bir mesele ve sınırların belirginleşmesi özellikle cinsellik gibi konularda önemli diye düşünüyorum.

    9 şubat 23:44

    6. emmeli gömmeli. açık saçık. öyle ki yanımda başkaları varsa konuşmalar daha da arsızlaşıyor. ekranı saklıyorum.

    9 şubat 23:55

    7. Daha fenalarını da diyor. Nolcak ki.

    10 şubat 00:09

    8. süslüler cevaplarınız için sağolun. harman tabirine ayrı güldüm son süslü smwgaçhsöshe

    sakince bunu yapma lütfen demem gerekiyor yani. ya ısırırım ağzını diyince falan gayet hoşuma gidiyor ama durduk yere yalarım yazınca üzerime atlıcak gibi hissettim bi de aşırı komik geldi gülemedim de stresten:d

    10 şubat 00:10

    9. Benim ileri anlayışımla sizinki farklıdır. Bu kişiden kişiye değişir. Bu tip şeylerin bir kriteri yoktur ki. A kişisi flörtleşirken ilişkiye girer mesela, b kişisi evlenmeden adamın elini bile tutmaz. Bu tamamen sizin sınırlarınızla alakalı. Eğer size ileti girmiş geliyorsa, ki soruyu sorduğunuza göre öyle gelmiş, demek ki ileri gitmiş.

    10 şubat 00:20

    10. gslsgsşshlsheje kızlar kavga ettikten zaten ya sinirliyim yine. harmansız bit yavrusu

    10 şubat 00:39