sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    13 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

    sevgilimden ayrıldım doğru mu yaptım?

    merhaba kızlar, 2 ay önce 3 yıllık ilişkimi bitirdim ama hala doğru mu yaptım bilmiyorum. ilişkide hiçbir sorun yoktu, çok düzgün biriydi ve hiç kavga etmezdik. birbirimizin kişisel sınırlarına müdahale etmez ama her şeyimizi de paylaşırdık. 3 yıl boyunca aramıza hiç yalan, kıskançlık, kısıtlama gibi şeyler girmedi. yani tam aradığım ilişkiydi. ama bir şey eksikti :( onu görünce heyecanlanmıyordum, öpüşmek, tensel temas vs istemiyordum. cinsellik zaten hiçç isteyemedim. sohbet etmeyi vakit geçirmeyi çok seviyordum ama onu arzuladığımı hatırlamıyorum. çevremdeki herkes de bu aşk değil diyordu. ben de ona da bana da yazık olmasın, ikimiz de aşık olmayı hakkediyoruz diye düşündüm ve ilişkiyi bitirdim. bir şey demese de çok üzüldüğünü biliyorum tweetlerinden falan. benim de 3 aydır tek bir saniye aklımdan çıkmıyor kendisi. kendimi çok kötü bir şey yapmış gibi hissediyorum, vicdan azabı çekiyorum. bir yandan da düşünüyorum; birine hayranlık duymak, arzulamak, yüzüne bakmaktan keyif almak ne bileyim sarılıp öpmek istemek benim de hakkım. ama sorun bende mi acaba ben aşık olabilecek biri değilim de hayatımda benim için tek doğru olabilecek ilişkiyi mi bitirdim :( kızlar yardım, sorun ben miyim yoksa o mu doğru kişi değil sizce? aşık olmak nası bi şey bilmiyorum :(

    1. Ben mi yazdım diye düşündüm :))

    Süslüm geçen sene aynısını yaşadım. 1 buçuk senelik ilişkimi ortada hiçbir şey yokken bitirdim. Görenler nasıl ya harikasınız diyordu ama ben kendi içimde mutlu değildim. Temas etmek istemiyordum, sevişmek istemiypedum sırf o istiyor diye oluyordu. Sarılmayı seviyordum sadece. O çok seviyordu hatta gerçekten aşıktı. Ben de seviyordum evet dediğin gibi her zaman bir şeyler eksikti. Biraz bencillik yaptım ve ayrıldım. 1-2 ay çok acı çekti ama şimdi o da çok mutlu ben de öyle. Ben iyi yapmışsınız diyorum. Umarım çok mutlu olursunuz ikiniz de.

    22 ocak 12:14

    2. doğru olanı yapmışsın. Ben de bu ikilemde kalıp evlilikten döndüm. Erkek arkadaşım perişan oldu ben de inanılmaz vicdan yaptım. Ama şu an ikimiz için de en doğru kararı verdiğimi görüyorum. Ben gerçekten aşık olduğum adamla hiç düşünmeden evlendim. Yani o midede kelebekler hissi olmadan temel atmak çok sağlıklı olmuyor. Kelebekler bir süre sonra azalsa da insanın hem kalbine hem de mantığına hitap eden kişiyle olma tatmini bambaşka.

    22 ocak 12:16

    3. Süslü ben herkesin dizilerde filmlerde gördüğümüz aşkları yaşayabileceğini sanmıyorum. Bu bir eksiklik, bozukluk da değil bence. Bazı insanlar aşk diye tanımlanan hisleri hissedemiyor hiçbir ilişkide. Belki gerçekten karşısına ‘o’ insan çıkmıyor diye, belki de kendisi hissetmekten yoksun diye. Çok da şey yapmamak lazım. Sizin bahsettiğiniz heyecanlanmama, arzulayamama durumu kesinlikle bahsettiğim şeyle alakalıdır demiyorum bu arada. 

    22 ocak 12:17


    4. Bence de doğru olanı yapmışsın 3 sene sürmese de ben de bu tarz bir ilişki sonlandırdım ve akabinde rahatladım. Tam bir sene sonra da aramızda sevgi, saygı ve çekimin olduğu bir ilişkiye başladım. Şuanda 2 seneyi devirdik ve hala böyleyiz. Belki de başkasıyla çok daha mutlu olacaksınız, daha fazla kendinizin de eski sevgilinizin de zamanınızı harcamamanız iyi olmuş bence.

    22 ocak 12:20

    5. paylaşımlarınız için teşekkürler kızlar :*

    anonim 5, size de katılıyorum aslında. ama şöyle bir şey var; derdim ilişki yürümesi değil aslında. bir kere olsun aşık olmayı tatmak istiyorum. yürümese bile. hiç aşık olmadan evlenip ölürsem içimde ukte kalır diye korktum.

    bir yandan da cinsellik ve diğer tensel temasların olmasını istememem ikimize de haksızlıktı. bir ilişkide bunlar olmalı. ama ben hiç isteyemedim, artık cinsellik olmasın diye yalanlar söylemeye başlamıştım eve gelmesin diye. sonra bunun bir ilişkide sağlıklı bir şey olmadığını fark ettim.

    sanırım içimi rahatlatacak tek şey onun iyi bir ilişkiye başladığını öğrenmem olur.

    22 ocak 12:28

    6. Doğru yapmışsın süslü. Ben de aynısını yaşadım ordan biliyorum. Hem de 7 yıllık ilişkimi bitirdim. çok zor oldu. Çünkü 7 yılımı geçirdiğim insan en yakınım olmuştu. Her şeyi birlikte yaşamıştık. Hala onun çok iyi bir insan olduğunu düşünüyorum. Hala özlüyorum zaman zaman. Çok fazla anı biriktirdik çünkü. Ama eksik olan bir şeyler varken devam etmek kendini kandırmak oluyor. Öpmek sevişmek istememek çok büyük eksiklik. Vicdan azabı duymayın. Aşk ve mantık ikisi de bir arada olmalı bir ilişkide. Sadece mantıkla ilişki yürümüyor.

    22 ocak 12:31

    7. Ben ilişkinin en başından itibaren lisedeki gibi saplantili, obsesif bir aşk anlayışı olabileceğini düşünmüyorum belli bir yaştan sonra, daha doğrusu olmamalı diye düşünüyorum. Belli bir mental gelişimini sağlayan insanlarda o takıntılı haller bir Daha olmuyor. Ha sevmiyor musun çok seviyorsun hatta çok daha temeli bir sevgi oluyor bence yaşla ve olgunlukla. Sizin hikâyenizde gördüğüm tek eksik sevişmek istememek ama bu karşınızdaki kişiyle mi yoksa sizin libido durumunuzla mi alakalı bilemiyorum.

    22 ocak 12:37

    8. @9 insan lisedeki gibi olmadan da çok aşık olabiliyor emin olun. Ben 35 yaşında yaşadım o duyguyu 6 ayda da evlendik. Neden olmasın ki :)

    22 ocak 12:39

    9. aşk takıntı ya da ilişki yürüttüremeyecek eften püften bir şey değil. karışıklık olmasın bence. ben de hem mantıklı hem aşk ilişkisinde bulunmuş biri olarak kesinlikle mantık ilişkisiyle hayatımı sürdüremezdim. aşk ayrı bir sıcaklık, tolere edebilme, yakınlık, duygu yoğunluğu vs getiriyor. bence yanlış yapmamışsın süslü ya. hayat zaten aşırı monoton, her gün aynı, bir de içini hiç titretmeyen, anlık duygu patlaması yaşamadığın mantıklı bir ilişkiyle geçirdiğini düşün ömrünü. bana çok bunaltıcı geliyor açıkçası. bunu isteyen bunla mutlu olan da vardır tabi ki de işte herkesin kendi tercihi. 

    22 ocak 12:59

    10. Ay suslu ne bileyim ask olmasa bile sevisme yakinlasma istegi olmali. İyi yapmissin yani

    22 ocak 23:07