sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
10 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

sevgiliniz instagramda 3 victoria secret mankenini takip etse bozulur musunuz ?

yoksa umursamaz mısınız?

1. oooofgg ogfffffff:(

17 kasım 22:13

2. salın şu adamları yahu.

17 kasım 22:14

3. haram derim takip etme derim gözlerin yanacak derim seni lanet herif de diyebilirim bilmiyorum

17 kasım 22:18


4. Benimki takip ediyordu iki kere sakince ve gayet medeni bir hal takınarak uyardım. En son kıyameti koparıp tehdit ettim. Engellettirdim. Baksa yine bakar biliyorum ama bi anlık hırsla engelliyceksin diye direttim. Saçma biliyorum. 

17 kasım 22:27

5. 4. Anonim cidden tehdit etmeniz çok olgunca ve medenice olmuş.hayır yani siz takipten çıkartınca bakmak isteyen kişi bakamayacak mı sanıyorsunuz? Her şeyin bir sınırı olmalıdır ya bu ne. Allah sizin gibi kişileri çıkarmasın karşımıza cidden çekilmez.

17 kasım 22:36

6. Ben şaşırırım sadece 3 tane mi takip ediyor diye. Çünkü ben bile minimum 5 tanesini takip ediyorum:)

17 kasım 22:37

7. 5. Anonim dur sakin ol azıcık. Saçma olduğunu yazmışım zaten de gaza gelip okumamışsın heralde. İşini allaha bırakma derim çünkü sende benim gibi fevrileşmişsin bi anda. Sakin ol canım. Topla kendini. 

18 kasım 01:18


8. Ben elde edemeyeceği kişileri takip etmesine bir şey demem

18 kasım 18:24

9. Valla ben benimkiyle favori meleklerimizi falan konuşuyoruz uzun uzun profillerini inceliyoruz bırakın bozulmayı bunların muhabbetini yapmak tam tersi benim için bir zevk djlsjd 

23 kasım 17:23

10. ünlü olan ve asla ulaşamayacağı kişileri takip etmesinde bir sorun yok bence.

24 kasım 15:40