84 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

sizce duygu göğüslerini yaptırmış mı?

kilo aldım demiş ama 4-5 kiloluk fark göğüsleri bu kadar dolgunlaştırmaz diye düşünüyorum. ben de 44 kiloyum ve 50 kilo olduğumda memelerimde çok az bir dolgunluk hissediyorum. keza o da armut tipli olduğundan genelde kalçadan alıyor. yaptırdı mı bilmiyorum ama hile yada makyaj her neyse bir şey var gibi duruyor yoksa bu kadar göze sokmazdı. sizce?

1. Sizde göğüslerinizden memnun değilsiniz ve o ne yaptıysa aynısını mı yapmak istiyorsunuz? Bu sorunun başka bir amacı olamaz...

9 ağustos 19:59

2. yaptırmış gibi duruyor ama inkar ediyor. bilemiyorum...

9 ağustos 20:02

3. Valla 3 kilo aldığımda bile memelerim ağzıma girecek gibi oluyor benim. Aynı şekilde verince de aşırı küçülüyorlar. Sabit bir sutyen bedenim yok yani şaka gibi. Kaldı ki bugüne kadar yaptırdığı her şeyi söylemişken bunu niye saklasın ki

9 ağustos 20:04


4. Sırf polemik yaratmak için yorum yapıyorsunuz. Hıhı danla ameliyat oldu diye yarın gidip ameliyat olucam duygu da memesini yaptırdı diye yarın gidip bıçak altına yatıcam hey allahım. Merak ya merak, dümdüz işsizlik merakı.

9 ağustos 20:05

5. Süslüm 40 kilolarında birinin iki üç kiloyla memelerinin ağzına girecek kadar büyümesinin imkanı Yok. Nispeten yüksek kilo olsa anlarım ancak bu kilolarda zor. Yediğinin içtiğinin oraya gitmesi lazım anca.

9 ağustos 20:06

6. son fotosunu görünce yaptırdı diyorum ama ötekiler o kadar değil cidden bant, yapışkan silikon falan da olabilir. meme ameliyatı da öyle hooop yaptırdım denecek bir şey değil ki bi yatma süresi falan oluyor sonuçta. bilemiyorum ben de merak ettim :D

9 ağustos 20:07

7. Ben de merak ediyorum valla. 6 Aydır sporla filan 50 olmaya çalışıyorum asla olamadım. Bi videosunda yulaf, meyve, protein tozu filan smoothie yapıyordu belki kalorisi yüksek bir ürünse o desteklemiş olabilir yada gainer tarzı şeyler

9 ağustos 20:14


8. Bant mı ne bilemiycem ama şimdi tekrar baktım da bir kolunun altında beyaz bir şey var askı gibi ya da her neyse. Belki de etikettir bilemiycem ama daha bir ay önceki fotolarda a cup olan meme anında nasıl c oldu ben de anlamadım. 

9 ağustos 20:16

9. Bana da üç beş kg almakla bu kadar büyümez gibi geliyor ya. Özellikle bu kadar zayıfsanız

9 ağustos 20:17

10. Bence silikon değil de vücudunun bazı bölgelerinden yağ aldırıp göğüs ve kalçalarına enjekte ettirdi. Başer liposuction deniyor işlemin adına.

Ameliyat kadar sancılı bir süreci yok ve sonuç ameliyattan daha doğaldır. Kendi yağınız enjekte edildiği için kilo verdiğinizde o bölgeler de erir. O yüzden duygu kilo da aldı bir tik bence. Bir gün hastanede yatarsıniz ve bir haftaya toparlanır her şey. Bu sayede karın, yanlar, iç bacak, kol arkası gibi yerlerdeki yağlardan kurtulurken göğüs ve kalça daha yağlı ve dolgun olur. O yağ ile dudak yaptıran dahi var.

Yaptırdığı işlemin bu olduğunu düşünüyorum. Sadece göğüse değil kalçaya da müdahale var. Aynı zamanda beli de incecik olmuş. Hiç spor yapmayan birinin karnının o şekilde olması genetik şanstır. Önceden böyle bir kıvrım yoktu belinde ve karnı böyle değildi. Karnından yağ aldırmış olduğunu düşünduren diğer şey de bugün hikâyelerinde Sirius ile oynarken karnının yağsız ama derisinin gevşek, kırış kırış olduğu haliydi. Bir karın o kadar yağsız olsa derisi o kadar gevşek olmaz. Bunun tek yolu o bölgedeki yağı almaktır.

Ameliyata göre Basit bir islem. Fiyat olarak da on bin lirayı asla gecmiyor. İlerde ben de aynı işlemi yaptırmayı düşünüyorum.

9 ağustos 20:22