sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
10 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

sizce erkek arkadasım iktidarsız mı yoksa psikolojik mi?

sorumu asagıya yazacagım.

1. Tecrübeliyse nasıl iktidarsız olacak ki o. O belki psikolojik bi şeylerdir süslü, ama ilginç seksi geçtim sürekli dışarda buluşması vs garip geldi bana, yeni ilişki sayılır bunun da etkisi olabilir bilemedim ya, kızlar gelsin de açıklasın merak ettim ben de

14 mart 00:10

2. ereksiyon olma ve ereksiyonu sürdürme sorunu olabilir. çok erken boşalıyor ve bundan utanıyor olabilir. aynen böyle davranan bir flörtüm vardı ve sonra adamın bir kaç saniye içinde boşaldığını görmüştüm. kötü bir deneyimdi.

başka da bir ihtimal aklıma gelmedi yoksa siz yakınlaşmaya çalıştığınızda bu kadar çok kaçmazdı.

14 mart 00:13

3. Gey  .

14 mart 00:14


4. Aslında çoğu erkek hemen zıplar oo bedava seks o oral falan diye.

Ama belki yenisiniz diye sizi tanımaya çalışıyor olabilir. Cidden yorgun olabilir.

Ama bence penisi küçük ve utanıyor olabilir. Sürekli kaçıyor çünkü

14 mart 00:15

5. gördüm ama ortalama gibiydi bi kere yaptım bir şey olmadı istemiyorum bosa yorulma falan dedi.gay değildir sanırım eski sevgilisini biliyordum.

14 mart 00:23

6. öpüşme esnasında veya size oral yaparken sertleşip sertleşmediğini fark ettiniz mi? eğer sertleşmiyorsa cidden bir problem olabilir. ben sertleşen ama bunu bir dakikadan fazla sürdüremeyen birisiyle olmuştum, çok sıkıntılıydı. çözümü nedir hiç bilmiyorum.

14 mart 00:26

7. belki de canı o an istemiyordur süslü ya olabilir benim de sevgilim böyle kış aylarında öpüşmüyoruz bile ama yaz gelince coşuyor mübarek. allahtan antalya’da yaşıyoruz da yaz uzun sürüyor djfkfkkg 

14 mart 00:36

8. Seni tanımak istiyor olabilir ve erken davranmak istemiyordur. Acele etmek istemiyor olabilir biraz da sen üsteleme kaçan kovalanır yap ama benim aklıma da cinsel yöneliminin farklı olabileceği geldi 

14 mart 00:39

9. eklemedigim şey ben ona yaparken sertleşmiyor 69da o da bana yaparken ben ona yapıyorsam sadece sertleşiyor.ama orgazm olmadı yorma kendini yapma dedi.

14 mart 00:41

10. 1- oralı güzel yapamıyor olabilirsin süslü dişini falan değdiriyor musun?

2- bakire kızlarla genelde ilk sevişen olmak istemiyor bazı erkekler

14 mart 13:28