sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
30 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

sizce napmalıyım erkek arkadaşımın yaptıkları?

selam süslüler son günlerde erkek arkadaşımın yaptıklarını anlatıp sizden akıl almak istiyorum yıllardır bi ilişkim var ve artık ciddi adımları atacaktık. son zamanlarda ilgisiz, herşeye beni bunaltma diye yanıt veren biri oldu. en basiti bugün arabada şarkı açacaktım açtım ve hemen kabloyu çekip kendi istediği şeyi açtı sinirlenip bende çektim kabloyu. bağırdı çağırdı vs. bana saygı duymamasına aşırı sinirlendim kavga burdan patladı. ağladım özür diledi yarım ağız. ama bunu içten yapmadığını biliyodum ve bi hışımla beni eve bıraktı. yolda ben ağlarkende gülüyodu. geçen haftada bi kızı takip ettiğini gördüm, arkadaşlarımız dışında takip etmesi tuhafıma gitti. müşterimiz dedi bende her müşterini takip mi ediyosun diyip çıkıştım normal gelmedi çünkü. sil dememe rağmen silmedi hatta kavga sonunda beni sildi hesabından engelledi. benim fikirlerime asla önem vermemeye başladı. sevmiyor diyeceksiniz evet bende sevilmediğimi hissediyorum. bunlar en basit ve saçma şeyler daha tonlarca şey yapıyor. sizce nasıl davranmalıyım napmalıyım lütfen cevaplarınızda üzüleceğimi tahmin ederek cümle kurun, gerçekten üzgünüm ve ağlıyorum şuan

1. Ayrılmanız gerekiyo. Patronunuz değil, öğretmeniniz değil, ona katlanmak zorunda değilsiniiz.

14 mayıs 21:42

2. kac yasindasiniz

14 mayıs 21:44

3. Hayır bankacı değil kendi işini yapıyor süslü. 23/24 yaşındayız

14 mayıs 21:45


4. Hiçbişry olmamış gibi 2 gün sonra bana yazacağını biliyorum. Küslük diye bi kavramı yok. Davranış olarak napmam gerekiyor, ayrılmayı tabiki bende düşünüyorum ama öyle kestirip atmak kolay değil kaldı ki siz hayatınızda hangi insanı saniyede kesip atabiliyorsunuz ki

14 mayıs 21:46

5. pisliğe bak ya ayrılmıyor da çünkü senin üstüne yıkacak ayrılmayı da

14 mayıs 21:47

6. Bende sevmediğini düşünüyorum. Herkese herşeye gücün zamanın sevgin var bana yok diyorum. Cevap olarak; seni çok seviyorum hayatımda senden önemli kimse yok diyor. Sevmeyen insanda neden hala yalan söylesin bunu anlamıyorum

14 mayıs 21:48

7. Avukatta değil

14 mayıs 21:49

8. süslüm bence bir süre onunla ilgilenmemeniz felan iyi olacaktır eğer sizi kaybetmekten korkuyor ise sizin için uğraşacaktır, ilgilenmiyorsa zaten bitmiştir süslüm zor olur ama birden kesip atmalısınız başka türlü bitmez lastik gibi uzar 

14 mayıs 21:49

9. Tamam ayrılalım bitsin diyorum 2 saat sonra beni arıyor aşkım şu var mı sende gibisinden. Kaale almıyor mu bunlar şaka mı geliyor anlamadım. Oruç oruç ağlatıyor kaç gündür. Dün ya o kızı sil yada beni sil dedim neyse silmiş. Kimse senden önemli değil dedi, sonrada çocukluğuna verdim çok üzüldüğünü görünce sildim yani ayıp oldu o bizim müşterimizdi fln diyor

14 mayıs 21:51

10. İlgilenmeyim süslü haklısın ama ararsa yazarsa cevap vermeyim mi özür dileyecek mesela napmalıyım😭

14 mayıs 21:51