14 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

soru cevaptaki cevaplara güveniyor musunuz?

örneğin ilişki soruları oluyor buradaki yorumları dikkate alıyor musunuz? bazı sorularda yorumlar çok mantıklıyken bazıları ise linç eder gibi. ne düşünüyorsunuz buradaki insanlar be yorumlar hakkında? bir de yaş ortalaması 20 olunca terddüte düşebiliyorum

1. çok linç var. cevaplara güvenmiyorum ama arada çok aklı başında yorumlar da okuyorum.

12 haziran 18:57

2. şahsen bir ilişkiyi mahvetmeye tetiklememek için çok ağır yorumlarda bulunmuyorum. “Git , terket” gibi. Ama durum çok barizse, benim de yaşadığım/tecrübe ettiğim bir durumsa genelde bu tecrübelerden yola çıkarak cevaplamaya çalışıyorum. 

12 haziran 18:59

3. Ben iliskimle ilgili burada soru da sormuyorum, benimle ayni sorunlari olan kisilere verilen cevaplari da mantikli bulmuyorum. Dediginiz gibi yas ortalamasi dusuk oldugu icin heyecanli ve kestirip atmaya yonelik cevaplar hep.

12 haziran 19:00


4. yazılan yorumda kullanılan dilden her zaman anlaşılır o insanın birikimi. o yüzden dikkate almayacağım yorumlar kendi kendilerini eliyorlar zaten anında.

12 haziran 19:01

5. Saçma buluyorum bi daha bi şey sormayı da düşünmüyorum her seferinde çocuk çolukla muhattap oluyorum hissi oluyor bende.

12 haziran 19:03

6. Yalnız ve sorunlu insan kaynıyor bence burası. İyi niyetli cevaplar bazı soruşarda neredeyse hiç olmuyor, herkes kendi karanlığını başkasına bulaştırma derdinde.

12 haziran 19:04

7. Her soruya trol yazmalarindan artık soru sorasim da gelmiyor benim.

12 haziran 19:05


8. Bana kalırsa buradan fikir alıp kendi mantık süzgecinden de geçirerek karar vermek en güzeli. Yani sadece burada değil hayatın her alanında farklı fikirler duymak iyidir fakat tutup da başkaları diyor diye istemediğiniz birşeyi de yapmazsınız-yapmamalısınız- elbette. Mesela sorunu Çok bariz olup anlatılanlardan zarar göreceği kesin olan hemcinslerimi koruma içgüdüsü ile ben de bazen sert yorumlarda bulunabiliyorum. Ancak lınç etmek,suçlamak,sınırları aşarak hayata müdahale edecek yorumlar yapmak elbette ki yanlış ve bu yanlış yorumları ayıklayıp dikkate almamak da soru sorana düşüyor. Yazı dilinden ve ifade gücünden de anlaşılıyor zaten yorumların dikkate alınabilirliği. Gerçekten yardım etme niyetinde olmayanlar kendilerini düzgün ve açık ifade etmek için de uğraşmıyorlar gözlemlediğim kadarıyla. Ya öylesine bi iki birşey Yazıp geçiyorlar ya da suçlar ifadeler kullanıp hırslarını çıkarıyorlar.

12 haziran 19:14

9. İlişki sorusu sormuyorum. Çünkü benim ilişkimi benden başkası bilemez burada birkaç yüz karaktere kelimeye de sığmaz yaşadığım şey. Bazı şeyler bariz tabii yani sevgilim beni dövüyor ne yapayım vs tarzı sorular. Hani sormam böyle bir şey.

Bunun dışında ben daha çok güzellik cilt ya da bir şey hakkında soru soruyorum. Onlara da güveniyorum. Mesela geçen birisi günlük kullanılması için far paleti sormuş ss aldım ben de aradığım için içlerinden uygununu seçebilirim. Ama ilişki şeylerine pek inanmıyorum. Sorularda evet siz dedikten sonra yaptım diyenlere de inanmıyorum. Bir sorun yazıyor. Herkes şöyle böyle yap diyor hemen soru yazan kişisi sevgilimden ayrıldım diyor. Mutlu son. Bunlara inanmıyorum.

12 haziran 19:19

10. ben çoğunlukla güveniyorum. özellikle son zamanlarda cevapların ekseni kendine saygı - sınırlarını çizmeye doğru kaydı. bir de duygusal olarak o olayın içinde olmayan insanların her koşulda daha sakin ve daha mantıklı düşüneceğine inanıyorum. o yüzden 25ini doldurmak üzere olan benim ilişkimdeki sorunları, olaydan alakasız 18 yaşında birisi çok daha net görebilir diye düşünüyorum. kimseyi çoluk çocuk olarak da görmüyorum, o çoluk çocuktan ne kapabileceğime bakarım. 

not: kendimle ilgili 1-2 soru sordum ama fazla cevap almadılar. ama ilişki sorularını okudukça eski benzer ilişkilerim aklıma geliyor, verilen cevapların (gbkz: çoğunlukla) mantıklı olduğunu düşünüyorum. 

not2: yalnız ya da mutsuz değilim. karanlığımı saçma gibi niyetim yok, çünkü karanlık olmadığımı, aksine herkesin huzurlu olmasını dilediğimi biliyorum (tabii ki herkes buna inanmak zorunda değil). ama bence de kocan başka kadınların arkasından bilmemne diyorsa, senin sınırlarına saygı göstermiyorsa, ailesiyle tonlarca sorun yaşıyorsan; bir sihirbaz hüneriyle her şeyi yoluna sokmaya vereceğin vakti ve enerjiyi kendine ayır ve o adamdan ayrıl. hayatı seven bi çocuk tavsiyesi.

12 haziran 19:19