sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
16 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

spiral ve tampon gibi şeylerden iğrenen tek ben miyim?

çamaşırım araya kaçtığında bile rahatsız oluyorum ben. siz bunları nasıl kullanıyorsunuz?

1. Ped kokusunu ve iğrenç dokusunu hissetmekten iyi bence tampon kullanmak.

5 aralık 02:41

2. Vücudumuzu tanıyor ve seviyoruz. Olduğu gibi kabulleniyoruz. 

5 aralık 02:42

3. Spiral hissedilen bir şey mi ki? Gerçekten bilmiyorum, sonuçta yıllarca kalıyor, kullanım süresi çok uzun. Tampondan iğrenmiyorum, ped iğrendiriyor beni, hatta gelecekte artık pedin çağ dışı kalacağını düşünüyorum. :d

5 aralık 02:51


4. Bunun vücudu tanıyıp sevmek ve olduğu gibi kabullenmekle ne alakası var tam anlayamadım. Tampon kullanınca vücuda ekstra bir saygı mı duyuluyor?

5 aralık 02:52

5. Yerleştirebilsem kullanıcam da olmuyor sızıyor hep. 

5 aralık 02:53

6. kültürel olarak ülkede bekaret önemli, bu yüzden kız çocukları vajinasına uzak yetiştiriyor, hiç bir anne kızına regl olunca tampon vermiyor,kızının bekaretine bişi olmasını kimse istemiyor. ben bir american dizisinde 11 yaşında regl olan kıza annesi tampon verdiğini görünce çok şaşırmıştım. sonra farkettim ki gelişmiş ülkelerde kimse ped kullanmıyor, tampon gayet genç kızların kullandığı bişi. ben tamponun rahatlığını keşfedip, çevremdeki kişilere önermeye başlayınca çoğunlukla ay ben elleyemen, ay ben sokamam falan tepkileri alıyorum. normal doğumla 2 çocuk doğurmuş kuzenim vajinasına parmağını sokmaktan korkuyor ve yapamıyor. bunların hepsi farkında olsak da olmasak da bekaret takıntısından kaynaklanıyor.

5 aralık 03:08

7. ben de daha önce tampon kullanmamış biri olarak tampona sıcak bakamıyorum :( evet çok konforlu kesinlikle haklı kullananlar ancak ne bileyim içimde bir şey olmasının hissini düşünmek bile garip. ayrıca çıkartırken şaaar diye akmasından korkuyorum :(

5 aralık 03:27


8. tampon kullanınca ekstra saygı duyulmuyor konuyu çarpıtmaya gerek yok: tampondan "iğrenmenin" de sağlıklı bir bakış açısı olmadığı ortada.

5 aralık 03:35

9. ben tampon kullanıyorum tam olarak neden iğrenç olduğumu anlatabilir mi birileri

5 aralık 03:36

10. Spiral pek sorun değil sonuçta onu yetkili biri takıyor çıkarıyor bizlik çok bir olayı yok. Ama tampondan hoşlanmıyorum. iki üç kez kullandım. çok pratik evet bi kere tak altı saat hatırlama falan ama çok affedersiniz vıcık vıcık kanıyorken bir de oraya bir şeyler sokuşturmak pek de iyi bir his değil. Ayrıca türkiye'deki umumi tuvalet kullanım alışkanlıkları da ortada. Bu yüzden hijyenik de bulmuyorum. Ve inanır mısınız tanısanız arkamdan orospu dersiniz. Öyle de aktif bir cinsel hayatım var. Yani özetle, sırf tampon yerine ped kullanıyorsunuz diye geri kafalı, kendisiyle/cinselliği ile barışamamış kadın olmuyorsunuz. Aynı şekilde, ped yerine tampon kullanınca da hemen kadın direnişinin en biricik özgürlük savaşçısına dönüşmüyorsunuz. iyi geceler. 

5 aralık 04:04