62 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

susluler erkek arkadasim ve ailesi cimrilik mi yapiyor sizce?

gelecek ay sozlenecegiz ama nisan olmayacagi icin ikisi bir arada bir organizasyon hazirliyoruz. ben de ailem de ozenmek istiyoruz. her ailenin ilk cocuguyuz. kendimize kiyafet aldik, dekorasyon sirketleriyle anlastik, guzel yer kiraladik vs. bunu diyince cok abarttik anlasilmasin kucuk sehirde yasiyoruz bir restoranin alt katinda kutlayacagiz, dekorasyon dedigim de arkamiza koyacaklari cicek o kadar. karsi taraf da tam tersi, elbise almaya butce ayirmak istemediklerinden dolaplarindan uygun bir sey bulmaya calisiyorlar ama gosterdikleri o kadar ozensiz ki. karsi tarafin durumu yok degil bu arada. oldukca zenginler, annem de cok cimri davrandiklarini soyluyor. erkek arkadasim cok abarttigimi soyluyor ama gercekten de o kadar abartmiyorum, yani sadece ozel gunum diye abiye aldim nisan elbisem 1000 lira tuttu, piyasadaki abiye fiyatlarina gore cok abartili degil bende yanlis mi dusunuyorum. diger seyleri ben de olabildigince sade tutmaya calisiyorum. erkek arkadasim her seye gereksiz diyip duruyor, karsilikli saat hediye edilirmis mesela bunlari da istemiyor acikcasi uzuluyorum. yanlis mi dusunuyorum yoksa gercekten bu kadar varlik icinde boyle davranmasi cimrilik mi

1. Hevesle abiyemi gosteriyorum mesela guzel yakismis ama cok abarttin ne gerek var vay gosterisli diyip moralimi bozuyor, insan nisaninda abiye giymez baska nerde giyer ya

7 kasım 13:35

2. Evet süslü cimrilik yapmıs. Durumları iyi diyorsunuz cunku. Açık açık yüzüne söyle

7 kasım 13:37

3. Allah sabır versin size :(

7 kasım 13:37


4. sorması ayıptır bu cimrileri nerden buldun ya? :/ Allah sana sabır versin

7 kasım 13:39

5. Maddi durumlarından emin olmayın. Gelirleri vardır; ama borçları, ödemeleri vs de olabilir. Ayrıca annenizin pek dolduruşuna gelmemeye çalışın. Bu söz nişan dönemlerinde anneler biraz müdahaleci olabiliyorlar. Olabildiğince ailelere yansıtmadan 2 kişi çözün sorunlarınızı.

7 kasım 13:41

6. Bir kere evleniyoruz bu neyin cimriliği falan de süslü içinde tuttugun her şey seni boğar. Ve söyleyemediğin için davranısların değişir ona karsı. Ben her şey söyleme taraftarıyım

7 kasım 13:41

7. Cimrilik yapiyorsun desem verecegi cevabi az cok tahmin ediyorum mantikli dusununce tek gun icin bu kadar harcama yapmak sence de gereksiz degil mi o parayla sunu yapariz falan, evet o parayla onu yapariz da kismamiz gereken bir butce de yok ki ortada ikisi de yapilabilir. 

Suslu allah sabir versin dedin ya valla ben de bi kere daha dusundum tamam seviyorum falan da boyle biriyle hayat gecer mi. Yarin evlenince yurtdisina yerlesecegiz mesela ve ben isimi yapamayacagim bir sure ona bagli olacagim. Kim bilir o zaman ne cimrilikleri olacak. 

7 kasım 13:42


8. özensizlik konusunda haklı olabilirsiniz. Herkes kendi özel gününde davetlilerin de aynı özeni göstermesini ister. Ama zengin olmalarına rağmen yeni kıyafet almamalarına içerlemekte haksızsınız. Kimsenin neye ne kadar harcaması gerektiğine karar verecek olan ne sizsiniz, ne de anneniz. Tercih meselesi çünkü. Sizin bilmediğiniz bir takım borçları olabilir ya da en basiti kıyafete para harcamak istemiyor olabilirler.

Karşılıklı saat meselesini ilk defa duyuyorum, yorum yapamayacağım. Önemli olan herkesin bütçesi dahilinde karşı tarafın anı olarak saklayabileceği bir şey hediye etmesidir. Yapabilen yapan, yapamayan yapamaz.

Karşı tarafın yaptıklarını/yapmadıklarını şahsi algılamayın. Bu tür şeyleri de dert etmeyin. Kimse nişan fotoğraflarınıza bakıp kayınvalidenizin giydiğiyle ilgili yorum yapmayacak.

Mutluluklar.

7 kasım 13:42

9. karşı tarafın ne giydiği sizi bence de ilgilendirmez ama özensizlik söz konusu gibi duruyor, nişan elbisenize verdiğiniz rakam aşırı abartı değil ama istekleriniz normal sınırlardayken ciddi bir cimrilikle karşılaşıyorsanız bence iyi düşünün, yurt dışında euro dolar hesabıyla sizi mahveder bu tarz bir insan.

7 kasım 13:45

10. Yok suslu hic ne borclari var ne odemeleri cok yakiniz bilmedigim bir sey yok. Babasi doktor annesi doktor zamaninda hep kazanmis ev almis arsa almis her yerden villada falan oturuyorlar ya. Annemin gazina geliyorum orasi oyle ama herkese yapiliyor bir seyler sana niye yapilmasin niye icinde kalsin en ozel gununde diyor. Ben de diyecegim icimde kalmasin diye

7 kasım 13:47