sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
28 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

uzun boylu olma sorunsali??????????

kizlar boyum 1 73- 174. kendimi dev gibi hissediyorum. cevremdeki insanlar benimle sürekli dalga geciyor. ozellike ablam avarel filan diyor. ama yanyanayken demiyor, eve misafir geliyor karsilama esnasında onlari operken bakın bu da bizim avarelimiz diyor. cok moralim bozuluyor, o an bozuntuya vermemeye calisiyorum ama tuvalete filan gidip ağlıyorum. zaten cevremdeki kadınların %95 inden filan uzunum. biktim bu çileden. boy kisaltan egzersizleri veya boy kisaltma ameliyati var mi?

1. avarel uzun oldugu için değil salak oldugu için avarel. bu durumda ablanız avarel oluyor, boşverin.

çok klişe olcak ama kıskanıyordur belki :))

23 şubat 14:34

2. ameliyat masasına değil psikoloğa gidin.

23 şubat 14:35

3. ciddi misiniz? ablanız sizi kıskanıyordur, boyunuz çok ideal bence. ben de sizin kadar sayılırım. rahatsız da olmuyorum. 

23 şubat 14:35


4. yav he he.

23 şubat 14:36

5. hoşuna gittimediğini ablanıza söyleyin. sizi üzdüğünün farkında değildir belki.

23 şubat 14:37

6. kusura bakmayiniz suslucugum ancak 1.74 avarellik bir boy degil.. bence siz bunu iltifat olarak alin ve sevinin..

23 şubat 14:39

7. Cevrenizde pigmeler var herhalde 1,73 boy evet kisa bir boy degil ama genc nesilde boylar uzun artik zaten. aslinda bence boyunuz cok ideal. kiyafet bulmakta zorlanacak kadar standart ustu uzun degil. Ablanizin boyu kac acaba ben onu merak ettim? Kiskaniyor bence ama siz uzuldukce daha da ustunuze gidebilir o yuzden siz de karsi atak yapin oyle dediginde. Ben olsam ablam da ailenin umpa lumpa’si iste derdim.

23 şubat 14:44


8. Ben de sizinle aynı boydayım fakat hiç sizinki gibi bir sıkıntı yaşamadım ayrıca kısa olsanızda kısalığınızla dalga geçerdi ablanız yani ne bileyim gerek yok böyle takıntılara..

23 şubat 14:45

9. don’t feed the troll

23 şubat 14:49

10. Kizlar 55 kiloyum. Ablam 164 boyunda 62 kilo. Surekli cok iri yarisin filan diyor. aglamaktan gozlerim sişti şu anda.

23 şubat 14:49