sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    5 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

    yanak ve çene bölgesindeki pütürler nasıl geçer?

    özellikle güneş ışığında çok belli oluyor.cidden artık çok canımı yakıyor. çok oynayınca yara oluyor ama asla geçmiyor. fotoğrafı birazdan yoruma ekliyorum

    1. (link: https://i.hizliresim.com/YQLEda.jpg Link)

    19 mart 22:08

    2. Aynısından bende de var dediğiniz gibi güneş ışığında çok sinir bozucu oluyor :( kullandığım bir şey alerji mi yapıyor diye düşünüyorum bazen 

    19 mart 22:10

    3. İpek kese! Cidden pütürlere çok iyi geliyor. Ama başlığını okuyun derim çok hassas nazikçe düzenli uygulayın orada çok fazla girdi var zaten

    19 mart 22:19


    4. Bence bi dermatologa gitmelisiniz süslüm bana komedon değil de duz siğil gibi göründü bunlar. Bir araştır istersen 

    20 mart 00:11

    5. Anonim 2 süslüm benimkiler bazen artıp bazen azalıyor ama hiç tam geçmiyor alerjik olduğunu sanmıyorum çünkü tam olarak geçmedi bayadır

    Anonim 3 teşekkürler süslüm. İpek keseyi denemiştim ama tekrar deneyeyim belki bu defa etkisi olur

    Anonim 4 teşekkürler süslüm. Yani siğil olsa bu kadar çok olur mu emin olamadım.bir araştırayım. İyi bir dermatolog bulup gitmek lazım sanırım çözüm için:(

    20 mart 22:08