18 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

yarin ise ilk defa arabayla gidecegim uyuyamiyorum?

susluler sacmalama diyceksiniz belki ama acemi sayilirim. sabah trafigi gozumu korkutuyor gerginim resmen uyuyamiyorum. yol ortalama 40 dk suruyor. yuzlerce kez gidicegim rotayi dusundum. keza sabah cok trafik olur mu diye dusunuyorum, geriliyorum. vaz mi gecsem sizce ? :(

1. Hayır süslü kesinlikle vazgeçme.Şimdi vazgeçersen bir daha asla cesaret edemezsin bence.Ben trafik konusunda hiç cesaret sıkıntısı çekmedim,ehliyet aldığım 2.gün direk tek başıma çıkmıştım,baya da trafik vardi.Şimdiden yarın için keyifli araba sürmeler:)

Not:Hayatımda en sevdiğim şey araba sürmek:))

23 ekim 00:02

2. Kesinlikle vazgeçme süslü. Herkes yaşar bu heyecanı paniği ilk başta. Ben stresten elimin ayağımın titrediğini hatırlıyorum :) direksiyon başına oturduğun an geçer hepsi emin ol.

23 ekim 00:02

3. Canimsiniz susluler, bunlari duymaya ihtiyacim vardi <3

23 ekim 00:03


4. Sakın vazgeçmeyin ve lütfen korkmayın süslü. Korkmanız özgüveninizi düşürecektir bu da sizi tedirgin edecektir. Şimdi gitmezseniz birdaha kolay kolay gidemezsiniz. Zaman kaygınız olmayacak şekilde daha erken çıkmanızı öneririm evden. Güzel bir müzik eşliğinde keyifli keyifli gidin sakin olun panik yapmayın hata yaparsanız da çok umursamayın pratik yapa yapa düzelir zamanla 💕

23 ekim 00:04

5. Vazgeçmeyin. Onu kumanda eden sizsiniz. Siz gaza basinca gider, siz fren pedalina basinca durur. Bir kere direksiyona oturunca en fazla ilk sinyali verene kadar heyecan duyar sonra yavas yavas isinirsiniz. Sadece bir oneri istanbulda iseniz her zaman ciktiginiz saatten on bes yirmi dakika daha erken cikabilirsiniz belki. Hayırlı olsun kazasız belasız sürüsler diliyorum.

23 ekim 00:11

6. Vazgeçme ben trafiğe çıktığım ikinci veya üçüncü günde sokak arasında bi araçla (ters yönden geliyordu yol vermedim) sürtüştüm baya hırgür çıkardı adam herkes baktı arabadan çıktık falan rezil ve gergin bi durumdu özetle. Yine aynı hafta içinde avm otoparkında düzgün park etmediğim için yazı yazmışlardı on cama koymuşlar baya yıkık bi olaydı bu da eğer o hafta pes etseydim geçen gün okuldan tarabyaya doğru gidip Ordan hızımı alamayıp sarıyere gittiğim ve döndüğümde bişeyleri yapabildiğim hissinin mutluluğunu yaşayamayacaktım. Evet yoğun olur sabah ama yoğun olması bi bakıma iyi çünkü hızlı gitme vs yok hasar verici durum olmaz. Aynalara bakıp şeridi koruyup tekrar aynalara bakıp özellikle sağ aynayı pas geçmeyip şeridi koruyup yol isteyene eğer arka müsaitse gene aynalara bakıp yol vermek en güvenli olduğun hız sınırında trafiği aksatmayacak ama kendini de riske atmayacak şekilde gittikten sonra zamanla alışılacak birşey gerçekten. Ayrıca trafiğe +1 kadın sürücü eklenmesine çok sevindim kazasız belasız inşallah :)

23 ekim 00:15

7. Diger suslulerin aksine, eger kendinizi hazir hissetmiyorsaniz cikmamaniz gerektigini onerecegim. Ben de su an sehir ici trafiginde araba kullanmaya alisiyorum. Esim yanimdayken surebiliyorum sadece. Yeni rotalar belirleyip hadi sen gotur dediginde gercekten sizin kadar heyecanlaniyorum. Ve panik oldugumda hep bir hata yapiyorum. Bir kere arabanin altini surttum bir kere de aynayi cizdirdim. Bunlar onemli kazalar degil belki ama ben kendimi taniyorum ve 'hadi bi cesaret at kendini yola' gibi sozler eger gercekten kendimi hazir hissetmiyorsam bir ise yaramiyor. O yuzden size casaret dolu asiri gazlayan seyler soylemiycem, sonucta sizin ve trafikteki diger insanlarin cani ve mali. Tam olarak hasir hissettiginiz 'o an' olur umarim sabah uyandiginizda.

23 ekim 00:22


8. Suslucum cesaretini kırmak istemem ama ben diğer susluler gibi düşünmüyorum. Eğer gerginlikten uyuyamazsan uykunu alamazsın, dikkatini toplayamazsin. Bir de ise giderken sürmek de ekstra bir gerginlik yaratabilir. Trafikte çıkmak iyi fikir ama mesai günü pek iyi fikir olmayabilir ilk trafik tecrüben olacaksa.

23 ekim 00:24

9. Korkup hep “o” anı beklersen hiç gelmezse ne olacak yola çıkmalısın ben hep şey diyorum anneme yaa ne var en kötü dörtlüleri yakıp sağdan sağdan giderim trafiği karıştırmadansjsjjs ben de almak üzereyim ehliyet de şimdiden kursta direkt Çıktık yoğun otobanda yapıyoruz dersleri.aldığım an yollardayım valla park sıkıntı gerçi o konuda o kadar güvenli değilim ama zamanla o da olur.velhasıl sakin ol Harika bir özgürlük araba kullanmak 

23 ekim 00:36

10. 40 dakika uzun değil çok aslında süslüm tabi sabah trafik olabilir arabanla gitmek istiyorsan aç müziğini nasıl geçtiğini bile anlamazsın. dikkatli sürersen bir şey olmaz.

trafikte spesifik olarak korktuğun bir şey mi var?

23 ekim 00:55