sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
9 yanıt
  • linki kopyala
  • şikayet et

yas vs cinsellik her zaman boyle mi sizce?

kizlar bikac ay icinde iki farkli erkekle beraber oldum. biri 21 biri 28yasinda ikisi de cevresinde bol kiz olan erkeklerden yani aktif cinsel hayatlari vardir. 28yasinda olani assssla unutamiyorum o kadar iyiydi ki. sevgilim de degill yani arada bir takiliyoruz oncekilerde biraz sarhostum bunda cok daha fazla dikkat ettim. harrikaydi yani. 21yasinda olan da asiri vasatti. ben ikisinde de istekliydiim(cok komik bi tabir oldu ama:d) gayet ama 21yasinda olan cocugun benim bildigim bile birsuru deneyimi olmasina ragmen yani ne nereye dokunacagini biliyo ne bisey. sizin bu konuda deneyiminiz var mi. sogudum valla yasitlarimdan bu kadar bariz bi fark gorunce sormak istedim siz ne dusunuyosunuz?biraz sohbet edeliimmm

1. Aynı şey sizin icin de geçerli. 28 yaşınıza geldiğinizde sizin içinde öyle düşünecekler. Tecrübe deniyor buna.

18 ekim 2018 22:50

2. Yaş ve cinsellik arasında bir bağlantı yoktur bence , deneyim ve cinsellik arasında bağlantı vardır. 28 yaşında iyi sevişir , 21 yaşında kötü sevişir diye bir şey yok.

18 ekim 2018 22:50

3. Akil yasta degil bastadir shsjs genc yasta ister istemez daha az deneyimi olmus o yuzden kendini gelistirememis olabilir ama ne 35 yasinda adamlar da gordum elini bile nereye koyacagini bilemeyen. Bence bu tamamen kisinin sekse bakis acisiyla ve partner secimi ile alakali. Eger sekse bakis acisi bencilceyse, kendi zevkime bakarim modundaysa kac yasinda olursa olsun vasat olmaya mahkumdur. 

18 ekim 2018 22:52

4. bu işlerin yaşla pek ilgisi olduğunu düşünmüyorum. 28 yaşındaki adamla daha uyumluymuşsunuz demek ki siz.

benim seks yapmaktan en çok zevk aldığım, yıllar geçmesine rağmen hala unutamadığım kişi benden 1 yaş küçüktü mesela.

18 ekim 2018 22:52

5. Ay o kadar etkisinde kaldim ki yaniii of kotu oluyorum dusundukce yaaaaa derslerde okulda aklimdan cikmiyo kac gundur:D

18 ekim 2018 22:54

6. bana adamdan hoşlanmaya başlamışsınız gibi geldi. öylesine takıldığınız biriyse bu kadar kaptırmayın kendinizi derim ben.

18 ekim 2018 22:56

7. Ay gerci bu 28 yasinda olanin 3 4yillik iliskisi olmus 2tane. Onceden uzun iliski olmasi sanirim en buyuk sirri bunun.tek gecelik takilanlar isini bilmiyo olabilir:D

18 ekim 2018 22:57

8. Ya kaptirdim sanirim biraz ekleme yapip duruyorum bide anlattiklarimaatmam lazim kafamdan:((((((((

18 ekim 2018 22:58

9. Kaptırdıysan sevgili ol bir şekilde :)) hem uyumluymuşsunuz

19 ekim 2018 23:56