sorular içinde ara
    yeni soru sor
    son sorular
    son cevaplar
    kategoriler
    • süslü
    • moda alışveriş
    • kuaför & güzellik merkezi
    • sağlık
    • spor
    • gönül işleri
    • aile arkadaş ilişkileri
    • cinsellik
    • eğitim & kariyer
    • seyahat
    • pet
    • sanat
    • bürokrasi
    • diğer
    6 yanıt
    • linki kopyala
    • şikayet et

    yeni nesil, şiddet gören kadın tanıdığınız var mı?

    ben kendi çevremdeki yaşıtlarıma baktığımda yok ama yaşı daha büyüklerden var olduğunu biliyorum, doğum tarihi eskiye gittikçe artıyo. artık azaldı mı acaba diyorum, yoksa bana mı öyle geliyo?

    1. Size öyle geliyor. Kuzenim (gizlinot: 91 doğumlu), kocası tarafından (gizlinot: O da 91 doğumlu) evlendikten 6 ay sonra aldatıldı. Belki de en baştan vardı da kız 6 ay sonra öğrendi. Sonra hır gür dayak da yedi. Sonra ailesinin yanına döndü. Ama teyzem e dul kız, ben markete nasıl göndereyim, buralarda artık nasıl otururum el alem ne der diye zırvaladı. Amcam (gizlinot: Teyzemle evli, yani kızın babası) kocayı aradı, işte yapma oğlum şöyle böyle kız geri koca evine döndü. Ve bu kızın mesleği de vardı aslında, terziydi ve kendi gelinliğini dikebilecek kadar da iyiydi. Arkasında kimse durmayınca o da döndü. Adam aldatmaya devam ediyor (gizlinot: 4- 5 senedir evliler), ekstra para vermiyor. Kız kendisi ne kazanırsa. Bu arada bir de çocukları oldu. Dayak da var hala. Birinde yine kavga kıyamet, cam çerçeve indi. Aldık getirdik eve, hastaneye gidelim darp raporu almaya dedik. Ben kocamı seviyorum dedi. Biz de öyle izliyoruz artık.

    14 mart 20:57

    2. Benim komşumun bir tanıdığı var ben tanımiyorum. Ama anlatilana gore kocasi şerefsizin teki her halti kadından bilerek dövüyormuş. Kadinin da bir youtube hesabi var kendince yemek tarifleri falan paylaşarak para kazanmaya calisiyir bu çabasını takdir ediyorun

    14 mart 20:59

    3. Erkek arkadaşımın arkadaşı kız arkadaşını dövüyor,utanmadan anlatıyordu neden yapıyorsun diye sorunca elimde değil dayanamıyorum sinirlenince diyordu görüşmüyoruz o günden beri.İnstagramda resimlerini görüyorum ve midem bulanıyor daha yolun bu kadar başındayken sıfır saygıyla nereye kadar gideceğini düşünüyorlar bilmiyorum.yaşı en fazla 25 falan kızın.

    14 mart 21:15


    4. Sevgililerinden fiziksel şiddet gören kız arkadaşlarım oldu hepimiz öğrenciyiz yaşları tahmin edersiniz. Psikolojik boyutuna girmiyorum bile yaşamayan kalmamıştır herhalde. Azaldığını düşünmüyorum fakat saklandığını düşünüyorum ben çünkü eskiden bu “normal” bir olaydı ve saklanma gereği duyulmuyordu. Fakat şuanda ne olduğu bilindiği için ve kötü durduğu için saklanma çabasında. Eskiden cinselliğin daha gizli kalması ve günümüzde bunu belirli kesimlerde en azından daha rahat yaşayabilmemiz gibi

    14 mart 21:17

    5. Aa bir de detaylarını anlatmayayım da çok sevdiğim bir arkadaşımın sevgilisi kendi çapında kıskançlık krizine girip kızı dövmüştü. Çapsız herif. Kız da ayrılmadı, evet ben suçluyum, haklıydı dedi. Bu olay olduğunda da üni. 2. Sınıftaydık (gizlinot: Bundan 5 sene falan evvel). Hala devam ediyorlar.

    14 mart 21:18

    6. Süslü benim de ‘bildiğim’ 2 arkadaşım var. Şu an yaşlarımız 24-25 bu olayların ikisi de 4-5 yıl öncesi olmuştu. Birinde kıskançlık kavgasında çocuk kızı dövüp arabadan atmıştı. Ve hala birlikteler. İkincisi çocuk kızı sürekli sürekli dövüyordu. Tekmeler yüzüne sigara atmalar gece vakti evden atmalar vs vs Her şey de bir bahane bulup dövüyordu. En son bir gün kız cinnet geçirip çocuğa bıçakla saldırınca ( yaralamadı ama eline bıçağı alıp üstüne yürümüş ) çocuk artık ondan korktuğu için bir daha dövmedi. Bu yıllarca dövülen kız çocuk aldattı diye ayrıldı. Ben ona en başında döven aldatmaz mı zaten seni aldatıyordur diye defalarca söylemiştim, beni seviyo o sadece sinirleniyo diye cevap vermişti. Neyse ki ayrıldılar artık. 

    Büyük konuşmayayım ama öyle bir şeyi asla kabul etmem. Bir kere sevgim biter, nasıl bir daha aynı şekilde seveyim? 

    14 mart 23:41