sorular içinde ara
yeni soru sor
son sorular
son cevaplar
kategoriler
  • süslü
  • moda alışveriş
  • kuaför & güzellik merkezi
  • sağlık
  • spor
  • gönül işleri
  • aile arkadaş ilişkileri
  • cinsellik
  • eğitim & kariyer
  • seyahat
  • pet
  • sanat
  • bürokrasi
  • diğer
girdi yaz
medya ekle
  • linki kopyala
  • şikayet et
  • girdiler (349)
  • medya (3)

349. diş fırçası, diş macunu, duş jeli, şampuan vs vs indirim görünce mutlaka alıyorum.. her şey o kadar pahalı ki sadece kişisel bakıma para harcamama ragmen indirimde degillerse elim gidemiyo hiçbirine .. indirimsiz fiyatlarını görünce wow bu ne diyip alamıyorum ..o yüzden indirimde diş ürünü, duş jeli ve şampuan özellikle bu üçünden birini görürsem hemen yapışıyorum bide deodorant..elimin altında yenilerinin bekledigini bilmek sebepsiz bi mutluluk veriyo bi yandan da ..

25 ocak 19:19

348. Hastalık boyutunda olmasa da ciddi bir stokçuyum. Evde her daim pamuk çeşitleri(kulak pamuğu, makyaj pamuğu vs. ), rimel, fondöten, kaş sabitleme jeli, kapatıcı, şampuan, saç kremi, duş jeli, makyaj bazı, nemlendirici, makyaj temizleme suyu/losyonu, takma tırnak stokludur. Bunlar kozmetiğe dair ve bitmesini asla kabul edemeyeceğim şeyler sanırım.

25 ocak 18:26

347. Stok benim kanımda var içimde resmen. Çocukken kalem meyve suyu defter boya stoklardım. Hatta 2-3 yaşlarımda ısıtılan süt bardağa koyulduktan sonra cezvede devamı kalmadıysa ağlar o olanı da içmezmişim. Geçmiş yaşantımda hasat edilen mahsulün depocusu falandım herhalde.

Şimdi de her konuda stokçuyum, kullandığım baklagili, makarnayı, deodorantı, pedi, sabunu, peçeteyi, kağıdı, tuvalet kağıdını, şampuanı... Aklınıza ne gelirse gelsin evde bittiyse mutlaka kenarda vardır onu açarım onu açtığımı da unutmam yerine diğeri bitmeden bir indirimde yenisini alırım. Yani 15-20 stok değil çoğundan kenarda 1 fazla var hadi çok çok büyük indirim yakaladım 2-3. Renkli kozmetikte hiç yedek yok onlar bitmiyor zaten ama rimel krem temizleme jeli gibi sıksık biten ürünler %65-70 civarında indirim gördüyse 3-4 tane alıp stokluyorum. Bundan da hiç pişman olmadım bir bulduğum fiyata asla bir daha bulamıyorum hiçbir şeyi. Estee lauder deli gibi sample verirken %50 indirim yaparken bir sürü şey alırdım şimdi almamın imkanı yok onları kullanıyorum karanlıkta saklayınca bozulma falan olmuyor ya da otacı kullanırım hep şampuanı 7-8 liradan stoklardım şimdi 12-14 arasını görsem alıyorum ki o zaman daha çok almış olsam yine tarihi geçmezdi bunların. Hiç niye aldım ya diye elimde patlayan da olmadı. İmkan olsaydı da eski fiyatlarından doğalgazla elektrik de stoklasaydım keşke her ay aynı tüketime fatura artıp duruyor.

25 ocak 12:24

346. Nedense ped indiriminde kendimi durduramıyorum. 30'lu paketler çok yer kaplıyor aylık almak lazım.

25 ocak 00:27

345. Duş jeli, şampuan, kulak çubuğu, diş ipi, diş macunu, ped, pamuk, aseton, deodorant gibi sürekli ihtiyaçlarımı her iki üç indirimde bir alıp kenara koyarak yaptığım eylem.(gizlinot: Aşağıda bir süslünün de dediği gibi kenarda durdukları için istediğim zaman ulaşabiliyor olmak haz veriyor.)

24 ocak 23:52 24 ocak 23:54

344. Temel ihtiyaçları indirimde yakaladığımda stokluyorum. Özellikle duş jeli, deodorant, saç kremi, şampuan, sıvı sabun, diş macunu, bb/cc krem, nemlendiriciler vs liste uzayıp gidiyor bu sıralar ev hanımı moduna girdiğimden heralde klozet temizliyici bref falan stoklamaya başladım. O biraz saçma oluyor dayanamıyorum ama. Frenlemem lazım kendimi

24 ocak 22:48

343. Kullandığım kozmetik ürünleri indirimde görünce stok yaparım yalan yok. Şu an stokta iki şampuanım iki tane yüz sabunum iki maskaram bir deodorantım üç parfümüm var. Elimdeki bitince gidip dolaptan çıkartmak ayrı güzel oluyor vaktinde vermişim parasını ama ordan çıkarınca çok hoşuma gidiyo

24 ocak 20:29

342. ped, pamuk, kulak pamuğu, diş fırçası, sabun ve tarihi 2020-22 olan sürekli kullandığım ürünlerle yaptığımdır (güneş kremi, bioderma sensibio h20 <3, şampuan, diş macunu, saç serumu vs). dolar yükseldiğinde her şeye zam gelmeden hepsini yedeklemiştim. neyseki elimdeki şeylerin hepsi kullanacağımdan emin olduğum şeyler. makyaj malzemelerinde 1 yedekten fazlasını bulundurmak manasız, o da ancak koleksiyon ürünleri, kaldırılmasından korkulan kutsal ürünler veya maskara gibi çabuk yenilenen malzemelerde. ancak bir entrymde daha yazmıştım, *asla ama asla* ilk defa kullandığınız ve yarısına gelmediğiniz bir ürünü stoklamayın. ben ettim siz etmeyin.

24 ocak 12:22 24 ocak 12:23

341. Sadece ped, pamuk, deodorant, sabun, şampuan gibi sarf malzemelerde yaptığım eylemdir. Sonuçta bunlar öyle ya da böyle alınacak şeyler, ucuza bulmuşken elimdeki daha yarılanmamış bile olsa alıyorum. Enflasyonsuz ve fırsatçılarla dolu olmayan bir ülkede yaşasak, 3 ay sonra da o ürünün aynı fiyatta olacağından emin olsam zaten yapmam ama bir ped bile 3 ay içinde 2.5 katı fiyatına çıkıyorsa biraz da buna mecbur bırakılıyoruz demektir.

24 ocak 12:05

340. Bendeki aslında stokçuluk sayılır mı bilmem, ama bir ürünüm bitmesine yakınsa başka bir ürünü hemen alıyorum. Ancak ve lakin ki sonradan o bitecek olan ürün aylarca bitmiyor. Sonra elimdeki ürün beklemiş oluyor. Ancak makyaj temizleyicide başka şeyler denemek istediğim için başka bir çeşit almıştım, onu da elimdeki bitene kadar açmama kararı aldım. Onun dışında elimde bir saç spreyi, iki misel su, bir bebe şampuanı (dalin bulamamamdan ötürü) bir de sabun stoğu var. (Sabunları yediğim için sıkıntı olmuyor o konuda.)

24 ocak 11:46